Poprvé směr Bulharsko, část 1. (z Brna přes Burgas do Obzoru) - diskuse

• 24.9.2014 21:33
    Moc hezky napsané, trochu jsem zavzpomínal. V Bulharsku jsem byl dvakrát, poprvé v 16 letech v Primorsku a naposled asi před 10 lety a to v Albeně, bylo to tam moc pěkné. Honza
  • Re:
    21.9.2014 22:01
    Moc pěkně napsané, navíc se do Bulharska výhledově taky chystám, tak mě to hodně zaujalo. Kdysi jsem tam byla, ale je to už nejmíň 25 let. Jediné, co mě utkvělo v paměti byl strašný bordel, všude lítaly toaletní papíry a otřesné turečáky. Už se těším na další díl, Nesebar, UNESCO, památky - to je moje. Mějte se krásně a ať jde psaní od ruky !
  • 20.9.2014 21:39
    Aj ja som si s chuťou cestopis počítal a tiež sa teším na pokračovanie. Na obzor máme s manželkou pekné spomienky, aj keď už takmer 25 ročné, tiež sme tam boli s fajn partiou.
  • 20.9.2014 14:50
    Tož chlapče zlatá, teď jsi mne zase dostal na kolena - perfektně napsaný, vtipný a nesmírně čtivý cestopis a doplněný obrázky jak od profesionála! Po přečtení a pokoukání si připadám, jako bych tam byl jako duch s vámi a koukal se ti přitom přes rameno. Je to Super (!!!) a já se budu nesmírně těšit na pokračování...

Zpět na příspěvek Poprvé směr Bulharsko, část 1. (z Brna přes Burgas do Obzoru)