Podvečerní procházka Banskou Bystricí - diskuse

• Re: bublinko2
    2.3.2021 20:57
    Jsem rád, že se Ti Banská Bystrica líbí. To, co si popsala, je důvod, proč jsem si toto překrásné město oblíbil. A právě podvečerní procházka Banskou Bystricou je vůbec něco úchvatného- město se pomalu zklidňuje a všude postupně zavládá až tajuplný klid. Určitě se se vrať, litovat nebudeš, jak si se sama přesvědčila. :-)
  • 22.2.2021 8:23
    V lete som bola prvý krát v Banskej Bystrici a veľmi sa mi páčila - či už obnovený park pod múzeom SNP, múzeum, hlavné námestie s fontánou, pekne upravenými domami či pestrofarebnou kvetinovou výzdobou a množstvom kaviarničiek, reštaurácii... Určite sa sem ešte niekdy vrátim.
    14.10.2013 22:00
    Díky za pochvalu, ten snímek fontány je asi jeden z těch nejlepších, který se mi kdy podařil.
  • 14.10.2013 21:46
    Moc hezký článek i fotky a ta fontána je překrásná. Honza
    14.10.2013 14:00
    Díky za to ,,trojnásobné" hodnocení.
  • 13.10.2013 20:12
    O5 3krát jednička !!!! V BB jsem byl jednou okolo roku 1988, ale nic si z toho nepamatuju.....Určitě sem někdy zajedu.
    12.10.2013 22:13
    To nemůžu posoudit, jestli je hezčí Banská Bystrica než dřív, mě připadá krásná už od té doby, kdy jsem ji před více než deseti lety poprvé navštívil.
  • 12.10.2013 20:24
    Vítku docela jste mě taky namlsal tou svojí procházkou po Bystrici, kde mám i rodinu, ale jak píše hořejší "Franta", nejde vše v jednom životě stihnout.Už je to taky hezkých pár let, kdy jsem tam jezdívala za rodinou a chodívala nejen okolo Hronu ale i po jiných slovenských městech a místech,je tam nádherně, samotná Banská Bystrica je taky krásná a jistě se vyloupla po těch letech, co jsem tam nebyla do krásy, jako jiná města, která bývala dříve všední.
  • 12.10.2013 19:34
    Bohužel jsme na sebe ztratili adresy, po vojně jsme každý začali žít svůj civilní život, přišli noví kamarádi (a hlavně kamarádky) - nezapomeň, že jsme v té době měli něco přes 20 let a chtěli jsme si hlavně "užívat života". Ale do BB bych se po tvém článku a když jsem viděl ty pěkné fotografie opravdu rád podíval. Otázkou je kdy - člověk už má jen v naší republice všude tolik dlužných míst, že už to všechno navštívit v jednom lidském životě ani nejde stihnout ...
    12.10.2013 18:20
    Tak to skus napravit až budeš mít čas, otázka je ale asi i to, jestli tvůj kamarád ještě v Banské Bystrici Bydlí a jestli na sebe máte nějaký kontakt.
  • 12.10.2013 18:17
    Na vojně jsem měl z Banské Bystrice kamaráda, když jsme odcházeli do civilu, tak jsme si slibovali, jak se brzy navštívíme - no a od té doby už uteklo víc jak 30 let a já ještě v BB nikdy nebyl !