Okruh Prosieckou a Kvačianskou dolinou - diskuse

• Re:
    25.11.2012 16:29

Dobrý večer, děkuji za pochválení. Že jste s rodinou poznávali Chočské vrchy a Velkou Fatru, prozrazujíSmile články. Doliny jsou skutečně pěkné, na malém území je spousta zajímavého. Okruh jsme prošli tak trochu z "nouze". V plánu jsme měli vrchy a doliny Západních Tater. Jen počasí nepřálo, a tak jsme se toulali a mokli v nižších polohách. Okruh nám doporučila paní bytná. A trefila, tip na výlet je to parádní.

25.11.2012 16:05

Ahoj Franto, děkuji za pochvalu. Máš nohy toulavý, rád skály a Liptov není daleko. Určitě se tam s Janou ještě podíváte. Pěknou neděli.

• 25.11.2012 13:37

Potvrzuji - krásně napsaný příspěvek, hezké fotky. Na rozdíl od Franty jsme byli loni v Kvačianské dolině a od mlýnu Oblazy jsme se vrátili zpět do Kvačan. Prosieckou dolinu si projdeme jindy - každopádně je to moc hezké místo na Slovensku.

• 25.11.2012 10:03

Moc pěkný článek, zajímavé fotky - nezbývá mi, než Ti Dušane závidět, já už se tam chystám léta, ale ještě jsem tam nebyl - vždycky mi do toho něco vleze ...