Okolo Chřibské – Do Saska (kola 0815 pt. 2) - diskuse

• 3.1.2016 10:37
    Tak teď jsem se teprve dostala ke čtení článku, neboť jsem si jej založila s tím, že se na něj později podívám. Ta trasa mě nesmírně zaujala, protože jsme zhruba před 24 lety jeli podobnou, ale ne přes Německo. Vyjížděli jsme z Rumburku, do Krásné Lípy, přes Doubice a Tokáň, která patřila dříve Ministerstvu vnitra - samozřejmě až po tom hraběti Kinském....Vím to ne "beton", protože můj muž byl tehdy jejich příslušníkem, teď už je příslušníkem "spolku mrtvých duší". No jo, ale dál...Z Tokáně jsme jeli na Jetřichovice, míjeli hrad Šaunštejn, dále do Mezné a končili ve Hřensku u Labe. Celá projížďka byla nádhera! Podél skal, krásná silnička, skály podél ní, krása...po té to jen šustilo, ráda na to vzpomínám. Nazpátek jsme jeli zas tou samou trasou. Váš článek jsem si s chutí přečetla a prohlédla i fotky, protože německou stranu neznám, jen Schmilku. Tam jsme byli extra zvlášť. A tak jsem si v duchu promítla Vaším článkem zas tu naši cestu. Díky za něj!
  • 14.9.2015 8:40
    Za tenhle vejlet se tedy opravdu stydět nemusíte. A jako vždy bezvadný fotky. Díky. Mějte se a zdrávi došli (i dojeli)

Zpět na příspěvek Okolo Chřibské – Do Saska (kola 0815 pt. 2)