Navštivte LED park Karlovo království

Městská část Praha 2 letos přichází s velkou novinkou. Kromě radnice a ulic vánočně vyzdobila i park na Karlově náměstí. Díky 3D instalacím zde vznikl LED park Karlovo království, který spolu s ostatní výzdobou navodil tu pravou vánoční atmosféru.

Nový společný projekt představili zástupci městské části Praha 2 a Technologie hlavního města Prahy. Slavnostního otevření LED parku se zúčastnila také bývalá starostka Prahy 2 Alexandra Udženija.

„Se společností Technologie hlavního města Prahy jsme spolupracovali v minulých letech na mnoha projektech včetně nasvícení budov na podporu výzkumu Angelmanova syndromu, a jsem moc ráda, že další společnou akcí je právě LED park Karlovo království. Dvojka si takovou krásnou vánoční výzdobu zaslouží a věřím, že se i díky těmto světelným instalacím Karlovo náměstí stane příjemnějším a bezpečnějším místem, kam si najde cestu hodně Pražanů, kterým tato novinka udělá radost a navodí tu správnou adventní atmosféru,“ říká náměstkyně primátora hlavního města Prahy Alexandra Udženija, která projekt LED parku iniciovala.

„LED park Karlovo království je pokračováním dlouhodobé spolupráce. Ta přinesla v minulých letech řadu zajímavých a přínosných Smart City projektů jako například chytré lampy nebo dobíjecí stanice pro elektromobily. Díky nim se stala Praha 2 jedním z průkopníků v zavádění chytrých technologií. Pevně věřím, že nastavenou spolupráci budeme nadále rozvíjet a prohlubovat, a přineseme další zajímavé projekty,“ přibližuje spolupráci Technologie hl. m. Prahy a městské části Prahy 2 její starosta Jan Korseska.

„Příprava města na nejkrásnější období v roce je pro nás každoročně milým úkolem, ať už jde o výzdobu stožárů, vánoční stromy nebo netradiční světelnou výzdobu jako je tato na Karlově náměstí. Věříme, že se bude Pražanům líbit a zpříjemní jim čas adventu i Vánoc,“ řekl místopředseda představenstva Technologií hlavního města Prahy Tomáš Novotný.

Vánočně naladěný LED park budou moci Pražané a další návštěvníci obdivovat každý večer až do Tří králů.

Poslední aktualizace: 5.12.2023
Navštivte LED park Karlovo království na mapě
Autor: carlos26

Příspěvky z okolí Navštivte LED park Karlovo království

Botanická zarada - Karlovo náměstí
Botanická zarada přírodovědecké fakulty UK Na Slupi 16, Praha 2, 128 01…
Ladova 7, místo, kde žil tento akademik, nositel Nobelovy ceny z roku 1959 za chemii. Zabýval se především polarografi (slouží ke…
Dneska se vydáme do Botanické zahrady na Prahu 2. Jedeme metrem na Karlovo…
Pamětní deska na domu č.45 připomíná, že v tomto domě žila a dokončila "Babičku" Božena Němcová. rozená Barbora Novotná, později…
V horní části Botanické zahrady Přírodovědné fakulty UK Na Slupi je…
Naše společná cesta začíná na prarkovišti P+R na okraji Prahy. Odtud pkračujeme pražskou MHD na stanci Karlovo náměstí a dále podle…
Objekt kláštera s kostelem - perlou českého gotického stavitelství - byl …
Kostol so zaujímavou vežou, vlastne dvomi akoby vežami som si všimla pri dávnejšej návšteve Prahy pri pohľade zo záhrad na Vyšehrade…
Nově otevřený geopark v Botanické zahradě přírodovědecké fakulty …
Prvý krát sme plagát k výstave Karla Gotta uvideli na bilborde v Českých…
Nazývaný též Mladotovský palác. Dům v jádru gotický, byl postaven na míst…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na zimní vycházku…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás zavedu na místo s pohnutou historii,do kláštera Emauzy v Praze. Nachází se…
Budova bývalé celnice na Výtoni, čp. 412 na dnešním Rašínově nábřeží, je …
Praha svým vítězným synům je pomník československým legionářům umístěný v Praze na náměstí Pod Emauzy. Původní pomník byl dílem Josefa Mařatky, ten…
V jeden pekný letný deň sme sa vydali na Vyšehrad. Naším cieľom bola…
Vysoko nad vltavským břehem vypíná se vysoká skála, na níž od nepaměti…
Uprostřed východní strany Karlova náměstí stojí raně barokní Kostel sv. Ignáce. Budova tohoto…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, tentokrát povedou naše kroky na…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokráte Vás pozvu do muzea…
Palackého most je pátým mostem přes Vltavu na území města Prahy (po proud…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,rád vás pozvu k prohlídce kostela sv.Ignáce na Karlově náměstí v Praze.Dostanete se sem metrem …
Karlovo naměstí, dnes o rozloze 80 550 m2, bylo založeno a vyměřeno v roc…
Výlet do Vyšehradských kasemat jsme podnikli v mrazivých dnech na přelomu roku 2010 a 2011 a velkým plusem byl téměř liduprázdný…
Na pražském Vyšehradě je významný hřbitov Slavín,kte je pohřbeno mnoho slavných osobností České historie.Například Jan Neruda…
Kostel sv. Cyrila a Metoděje - původně Kostel sv. Karla Boromejského - byl…
Most spojující Pankrác s centrem města. Vede po něm…
Staré Město se rozkládá na pravém břehu Vltavy. Tato městská část je nejb…
Praha je hlavním a největším městem České republiky. Leží na řece Vlta…
Národní Divadlo, Praha
Do roku 1852 zakoupen pozemek bývalé solnice u řetězového mostu, v roce 1…