Katedrála Buen Pastor v San Sebastianu(Severní Španělsko)

Novogotická katedrála Buen Pastor v San Sebastianu.(Severní Španělsko)

V jedné z našich toulek jsme zastavili v San Sebastianu,které je cca 20 km vzdáleno od hranic Francie navštívit katedrálu Buen Pastor.Taky jsme se smočili v Atlantském oceánu,který omývá břehy těchto míst.Pravda, voda byla jen 12 st.teplá, je to na severu,a z celého autobusu jsme se smočili jen tři,a mezi nimi jsem byla i já-studená voda mě vůbec nevadí, ostatní málem drkotaly zuby,ale já studenou vodičku miluju….bez ní bych každé ráno ani nemohla existovat….osvěží a nastartuje do života…Byly ale děsivé vlny a tak jsme byly jen na pokraji,aby nás nespláchly…

Zapomněla jsem ještě napsat že San Sebastian je přímořské letovisko a je doménou španělské aristokracie.

I když tady bylo kam jít,byla tu i velká socha Krista, pak zřícenina hradu a jiná a jiná zajímavá místa,nemohli jsme,byli jsme limitováni časem, jak to už při zájezdech bývá,neboť na každý den je naplánovaný určitý úsek trasy a někdy to ani nevyjde pro různé okolnosti,které se nečekaně naskytnou.

My jsme tedy zavítali do katedrály a to jsme koukali….celá katedrála byla zaplněná dětmi svátečně oblečenými,které se chystali ke svatému přijímání.Byla to nádhera, byli krásně oblečení,holčičky v bílých šatičkách, kluci zas měli na sobě něco jako námořnickou uniformu, zkrátka pastva pro oči,to se jen tak nevidí a tak jsem rychle vytáhla foťák a udělala aspoň dva snímky s jejich dovolením….a jeli jsme dál…..

Poslední aktualizace: 24.4.2011
Katedrála Buen Pastor v San Sebastianu(Severní Španělsko) na mapě
Autor: Bruklin

Příspěvky z okolí Katedrála Buen Pastor v San Sebastianu(Severní Španělsko)

Letiště San Sebastian
Letiště San Sebastian (EAS) spadá pod město Sa…
1.6. Plni dojmů z fantastického transportního mostu ve španělském Portugalete(Bilbao) ještě popojíždíme o 170km dál, do rybářského městečka…
Letiště Anglet (BIQ) spadá pod město Biarritz,…
Pamplona je metropolí autonomní oblast Navarra, rozkládající…
Letiště Pamplona (PNA) spadá pod město Pamplon…