Irská Odysea: V Průvodu Času Skrze Barvy, Písně a Tajemství

Před pár týdny jsem se vydal na nezapomenutelnou cestu po Irsku, která se stala kaleidoskopem dobytých míst a neopakovatelných zážitků, a rád bych se o ní podělil.

Den 1-2: Dublin - Začátek na vlnách Temple Bar

Přistál jsem v Dublinu a hned po příjezdu jsem se zabydlel v centrálním hostelu. První den byl věnován procházkám kolem Trinity College a prozkoumávání knihovny s Knihami Kellsovými. Večer jsem zakončil v uličkách Temple Bar, kde hudba a vůně Guinnessu tvořily dojemné uvítání.

Den 3-4: Galway - Barvy v Západním Městě

Třetí den jsem zamířil na západ do Galway. Ulicemi s různobarevnými domky jsem se procházel a ochutnával čerstvé rybí speciality v místních restauracích. Večer mě zaujaly irské písničky v příjemném pubu.

Den 5-6: Cliffs of Moher - Výhledy na Konec Světa

Následoval výlet na útesy Moher. Obklopen nekonečným oceánem jsem si užíval nádherné scenérie, které doslova vybízely k fotografování. Večer jsem se ubytoval v malém penzionu, kde vlastník sdílel fascinující příběhy o kraji.

Den 7-8: Connemara - Tajemná Krajina a Rybí Noky

Vydal jsem se do Connemary, kde zelené pastviny a starobylé hrady vytvářely pohádkovou kulisu. Ochutnal jsem místní specialitu - irské rybí noky. Procházky po krajině mě ponořily do atmosféry minulých dob.

Den 9-10: Kilkenny - Středověké Poklady

Na východním pobřeží jsem objevil Kilkenny. Středověký hrad a úzké uličky mě vtáhly do historie. Prošel jsem kolem Kilkenny Castle, kde se zdá, že čas ustalil.

Den 11-12: Belfast - Příběhy na Zdech

Cestu jsem zakončil v Belfastu, kde jsem procházel uličkami plnými murálů, připomínajících boje v Severním Irsku. Návštěva Titanic Belfast mě pohroužila do historie a zakončila mou irskou odyseu.

Celkově byla moje cesta po Irsku plná kontrastů, historie a neopakovatelných okamžiků. Zanechala ve mně pocity, které nikdy nevyblednou, a dojem, že Irsko je opravdu zemí srdce a příběhů. Jen si připravte peněženky, protože Irsko není úplně levnou zemí. Skoro bych si troufl říci, že je dražší než Velká Británie, pokud samozřejmě nebudeme srovnávat pouze s Londýnem. Každopádně však doporučuji sjednat cestovní pojištění, bez kterého se vám může třeba zlomená noha pěkně prodražit, i přes to že je Irsko v EU, tak bych se na klasickou kartičku pojištění nespoléhal.

Poslední aktualizace: 26.1.2024
Irská Odysea: V Průvodu Času Skrze Barvy, Písně a Tajemství na mapě
Autor: Ludwar

Příspěvky z okolí Irská Odysea: V Průvodu Času Skrze Barvy, Písně a Tajemství

Irská 3x destilovaná
Třikrát destilovaná, kdo by neznal tuto televizní reklamu. Ano spr…
Rock of Cashel/hrad v Irsku
Další místo v Irsku, které stojí za navštívení. Pokud budete tvávit čas v…
Cashel – město a zřícenina pevnosti s gotickou katedrálou
Tak naše dovolená v Irsku už skutečně končí. Přejíždíme z jihozápadní části ostrova na východní, odkud ráno odjíždíme trajektem.…