Garabandal - zapadlá víska vysoko v horách ve Španělsku

Garabandal – Španělsko.

Garabandal je malá vesnice s asi 300 obyvateli vysoko v horách v oblasti Kantábrie v pohoří Picos de Evropa.

Do vesnice jsme jeli po špatných silnicích,zanedbaných, strmých a úzkých.Když jsme do vesnice přijeli,upoutali nás jejich domy,které byly kamenné,uličky zase úzké,sice na pohled to bylo takové zvláštní a zajímavé,s čímž se člověk jen tak nesetkává,ale bylo to jako kdybychom se ocitly náhle ve středověku.A navíc jsme tu měli ještě přespat a tak jsme byli nesmírně zvědaví jak to bude vypadat uvnitř.Když jsme se ubytovali po skupinkách,protože domy byly malé, tak jsme se nestačili divit.Vevnitř byl vyloženě přepych a vše moderně zařízené.Jak kuchyňka,koupelna,sprch.kouty,ložnice,závěsy… zkrátka nádhera až zrak přecházel,vůbec jsme tomu nemohli věřit, ten rozdíl vevnitř byla úplná moderna a zvenku zas na pohled staré domy.Bylo vidět, že tu kvetla turistika a byli na ni připravení.V horách je určitě těžký život,a tak si turistikou přivydělávali.

Jejich vesnička se stala známá tím,že se tu odehrálo zjevení Panny Marie v letech 1961 – 1965 u 9 borovic čtyřem děvčátkům.Sice zjevení nebyla potvrzena ale ani vyvrácena ale dodnes se sem pořádají zájezdy a tím jejich víska žije.

Poslední aktualizace: 26.4.2011
Garabandal - zapadlá víska vysoko v horách ve Španělsku na mapě
Autor: Bruklin

Příspěvky z okolí Garabandal - zapadlá víska vysoko v horách ve Španělsku

Parque Nacional Picos de Europa, první španělský národní park
Picos de Europa je první španělský národní park, který obdržel uv…
Pohoří Picos de Europa  - srpen 2009 Co tomu říkáš? A čemu, odpovídá…
Picos de Europa je geologicky součástí Kantaberského pohoří na severním…
30.5. Úvodem, Ruta del Cáres patří mezi nejkrásnější ve Španělsku…
Španělsko Comillas-atlantické pláže-Viveiro-Santiago Compostela-Lugo Z La…
Historie muzea má svůj původ ve zřízení správní rady v roce 1924…
Městečko se nachází na severní trase poutní cesty do Santiaga de …