Do soutěsek Hřenska - diskuse

• 2.8.2013 21:30
    Ve skalách Česko Saského Švýcarska jsme byli v roce 2009 na tři dny a překrásné!!!! Krásné jsou vyhlídky ze skal a pískové cestičky mezi skálami. Honza
  • turista
    Karolus
    Re:
    2.8.2013 17:24
    Vodopád byl sice funkční, ale naplnění nádrže s vodou chvíli trvá a vodu využila výprava před námi, takže snad budu míti v tomto směru štěstí příště. Ale i přes tento malý nedostatek jsme byli nad míru spokojeni.
  • 1.8.2013 23:04
    Taky jsem si znovu opět ráda prošla mě známými místy a čekala, kdy budete psát o tom, jak lodník zatáhl za provaz a zeshora začal "padat"vodopád, to už tam není? Možná po těch záplavách že to padlo... Byla jsem i na německé straně soutěsky, tam jsme šli zase z Dolní Poustevny a přešli na německou stranu,část naší skupiny jela na lodích a část šla po vrchu na vysokých skalách...A taky na kole z Rumburka přes Mezní louku nádhernou silničkou až do Hřenska, nechali tam kola a projeli še na loďkách...je tam opravdu nádherně! Úplně jste mě namlsal...
  • 1.8.2013 21:16
    Soutěsky a jejich okolí včetně řeky Kamenice patří opravdu mezi nejkrásnější místa. Jestli si to dobře vybavuji, tak jsem tyto místa navštívil v roce 1999 ze školním výletem a už tehdy mě zdejší krásy ohromily. Díky tomuto Vašemu článku si musím trochu přehodnotit priority, kam se podívat a upřednostnit návštěvu tohoto krásného území. Doufám, že se sem ještě letos včas dostanu. Díky za tento článek i za to, že jste mi jím toto krásné území připomenul.