Cestování autobusy - Mexiko 2015

Jsme pár a do Mexika jsme chtěli už asi 2 roky ale pořád ne a ne mít štěstí na letenky. Konečně se nám v Létě podařilo chytnout let za rozumnou cenu kolem 18ti a půl. I tak jsme ale museli trávit noc na letišti v Amsterodamu. Jsme ale nadšenci a trocha nepohodlí sneseme. Navíc nás v Mexiku čeká tropické podnebí (jsme si říkali). Vyrazit do Mexika přes Vánoce je ideální způsob, jak se vyhnout chladnému Evropskému počasí a šílenství kolem Vánoc.

Mexiko

Noc v Amsterdamu se nakonec ukázala jako opravdový „kurz přežití v extrémních podmínkách“. Přes noc se v obrovském Amsterdamském letišti příliš netopí a v deseti stupních bez pořádné postele a peřiny se spí opravdu těžko.

Překvapení přišlo v Mexico City, kdy jsme vyšli ven a tam bylo také kolem deseti stupňů celsia. Sice jsme byli hodně na jihu, ale ve 2 tisících metrech nad mořem se žádné tropy nekonaly. V ubytování samozřejmě žádná topítka nemají – proč také tak na jihu… Noci byly tedy z kraje trochu náročnější, alespoň než jsme se dostali níže. Následovala Tuxtla Gutierez, San Cristóbal a Palenque. Konečně přišlo trochu tepla. Další cesta pokračovala na Yucatán, který jsme projeli autobusy, jak se dalo.

Agu Azulvodopád Mexiko

Užili jsme si Májské vykopávky, džungly, mořský kajak na jezeře, úžasné tropické ovoce a plavání v křišťálové vodě krasových jeskyní. Mexiko se ukázalo jako bezpečná a pohodová země. Místa, která jsme navštívili, jsou velmi snadno cestovatelná díky dobré autobusové infrastruktuře.

karibik

Karibské pláže jsou úžasné, ale Mexiko toho ve vnitrozemí nabízí mnohem více. Přečtěte si podrobný cestopis z Mexika.