fotografie vrabcak

Příspěvky uživatele vrabcak

Počet příspěvků: 57

rozcestník Branišov (bus)
Turistický rozcestník na modré značce na hrázi Branišovského rybníka. Před deštěm se můžete schovat v autobusové čekárně :-)
Rozcestník červené a žluté značky na hrázi Luhačovické přehrady.
Rozcestník na hlavním luhačovickém náměstí je východiskem tolika značených tras do okolí, že mu nestačí jeden sloupek :-)
Turistické rozcestí Synkův kopec v Hlubokých lesích nad Velkým Dářkem. Místo je skvěle přístupné po lesních silničkách, které jsou jako stvořené pro cykloturistiku.
Rozcestník turistických tras v Havlíčkově Borové je umístěn kousek od náměstí. Je to oblíbené výhozí místo k pěším nebo cyklistickým výletům do okolních lesů.
Rozcestník se nachází před výpravní budouvou zastávky Dolní Loučky. Po žluté značce se odtud můžete vydat buď dolů na náves, nebo přes kopec do údolí Libochůvky a Blahoňůvky.  Samotná zastávka je zajímavě položen…
Rozcestník netradičně umístěný přímo na sloupku autobusové zastávky IDS-JMK. Od červené turistické značky vedoucí údolím Bobrůvky se zde odděluje žlutá k železniční zastávce a přes kopec do údolí Libochůvky. Pře…
Rozcestník na návsi obce Dolní Loučky je východištěm pro scénické výlety po červené turistické značce vedoucí údolím Bobrůvky. Severozápaním směrem po ní dojtede hlubokým údolím až do Habří, jihovýchodním pak po n…
Odbočka na rohlednu Křivoš odbočuje do prudkého kopce z modré značky Skryje - Kaly - Štěpánov v lese kousek za obcí Zahrada. Kromě vlastního rozcestníku tu nic zvláštního není. Prochází tudy také místní cyklotras…
Rozcestí se nachází u autobusové zastávky v obci Kaly. Prochází tudy modrá značka Štěpánovice - Skryje a vychází odtud polookružní žlutá značka k rozhledně Křivoš (jejím druhým výchozím místem je cca 0,5 km vzdál…
Rozcestí se nachází na okraji obce Kaly. Od modré značky Štěpánovice - Skryje se tu odděluje žlutá Na rozhlednu Babylon. U rozcestí můžete posedět na lavičce, jinak zde nic zvláštního není.
Rozcestí se nachází přímo na konstrukci stejnojmenné rozhledny. Prozhází tudy žlutá polookružní značka z Kalů do Zahrady. Pod rozhlednou je také posezení se stolečkem a ohništěm. Příspěvek věnovaný rozheldně nal…
Rozcestí na modré turistizké značce z Štěpánovic do Skryjí. Odbočuje odtud žlutá polookružní značka na Rozhlednu Babylón. Prochází tudy také místní cyklistické značení. Hned u rozcestí je poštovní schránka, může…
Rocestník na terminálu veřejné dopravy Olomouc Hlavní nádraží je východištěm  žluté značky do údolí Bystřice a místního červené trasy "po stopách historie města Olomouce".
Rozcestí modré a žluté značky v lesích u obce Lhotka. Cesta po modré ze Žďáru do Lhotky je krásný výlet se střídajícími se lesními a lučními úseky.  V zimě tudy vede hlavní běžkařská trasa spojující Žďár s Novomě…
Rozcestník modré a žluté značky ve středu obce Lhotka.
Rozcestník žluté značky na návsi obce Vysoké. Mimo něj se zde nachází i další obecní zajímavosti: kaplička, kammený kříž, Památník 600 let od založení obce a autobusová zastávka.
Rozcestník se nachází ve středu obce Vrbice. Po modré značce odtud dojdete na jednu stranu pěknou procházkou mezi vinohrady na nádraží v Kobylí. Na druhou stranu vede modrá kolem dominanty kraje - kostela sv. Jilj…
Rozcestí na zelené značce ze Žďáru na Synkův kopec. Značka v okolí vede Hlubokými lesy po zpevněných lesních cestách a je velmi vhodná pro výlety na kole nebo s kočárkem.  Rozcestník se nachází na hrázi Nadvepřov…
Rozcestí lesních cest na oblíbené lyžařské, turistické a cyklistické výletní trase ze Žďáru do Račína. Po žluté značce dojdete do Račína, po zelené můžete pokračovat dál do hlubokých lesů nad Velkým Dářkem. Na opačnou stranu vedou obě značky společně na rozcestí Vápenice.  O zdravém…
Rozcestí je pojmenováno podle nedalekého vrcholu kopce Vápenice. Pod stejným jménem je možná známější jezírko - zatopený lom - které je odtud vzdáleno cca 4 km po zelené a modré značce.  Rozcestí je důležitým ori…
Rozcestí na červené turistické značce ze Žďáru do Březí nad Oslavou v lese nedaleko rybníka Peršlík.  Pokud půjdete ze Žďáru, od osamoceného stromu s křížem se dejte přímo přes louku k lesu a na rozcestník narazíte na jednom z krajních stromů.
Rozcestí je cca 0,5 km od známého rekreačního rybníka Rendlíček, přesto se nachází v pravé divočině. Od Rendlíčku po červenéžluté značce musíte k Rozcestí překonat bažinu s vysokým rákosem. Žlutá pokračující Pokoj…
Rozcestník na stromě na hrázi rekreačního rybníka Rendlíček. Červená a žlutá značka zde odbočují ze silnice z Březí do chatové osady. Přímo u Rozcestí je autobusová zastávka.
Rozcestník na stromě u silnice Březí - Pokojov. Červená značka vede po silnici, žlutá odbočuje po polní cestě.
Rozcestník pod hrází Matějovského rybníka. Prochází tudy modrá značka ze Žďáru do Matějova, po žluté dojdete do Nového Veselí a nově i na druhou stranu na rozhlednu Rosička. Do Nového Veselí se dá dostat i zkratko…
Rozcestí v obci Matějov u silnice do Rosičky. Modrá značka spolu se žlutou přichází lesní cestou od Matějovského rybníka. Modrá vede dále na kopec Blažkov, žlutá po silnici do vesnice Rosička a dále na stejnojmeno…
K rozhledně Rosička byla nově vyznačena žlutá turistická značka z Nového Veselí. Ta končí tímto rozcestníkem umístěným na palouku Pod Rozhlednou, nedaleko stánku, ve kterém kromě vstupenek na rozhlednu zakoupíte i…
Kaplička Panny Marie na návsi obce Rosička pochází poloviny 19. století. Stavba je pěkně opravená, před ní se nachází kamenný kříž. Naproti na návsi se můžete občertvit ve stánku, který otevřou na zazvonění jen p…
Rozcestí v obci Chlumětín u autobusové zastávky. Ze Svratky sem dojdete po polní asfaltce téměr bez provozu, červená značka do Kameniček a Dědové ale už vede po normální silnici.
stránka 1 z 2

zpět na profil uživatele vrabcak