Grossglockner Hochalpenstrasse, Kitzlochklamm, Rauris, Zell am See - Taury - Rakousko - diskuse

• 20.4.2015 14:09
    Moc pěkné, včetně krásných fotek. V roce 2011 jsme jeli na kolech Hochalpenstrasse a letos si to chceme zopakovat, tak sbírám informace a oživuji atmosféru. Díky za podnětné tipy :-).
  • 6.12.2014 17:45
    Jako obvykle - v obrázcích vysoký nadstandart!!!
  • Re: Heiligenblut - GrossGlockner
    5.12.2014 19:04
    Děkuji Vám za cenné informace:-)
  • turista
    MK
    Heiligenblut - GrossGlockner
    5.12.2014 15:25
    My již druhý rok volíme druhou stranu, ubytování v Heiligenblut (dá se i za slušné ceny v penzionech) a tam, když spíme minimálně 2 noci, dostaneme kartu zadarmo - neomezené cestování po GrossGlockner str. a k tomu neomezený přístup do místního krytého bazenu, je sice menší, ale například po náročném pěším sestupu ze Scharecku (vede na něj lanovka přímo z Heiligenblut) byl k nezaplacení. Ostatní nabídky jsme nezvládli ani využít. Celá krajina je nádherná, ovšem se platí daň za atraktivitu tohoto místa, ale když se s tím počítá... Jinak nádherný příspěvek, poznávala jsem místa.
  • 5.12.2014 9:08
    Kupodivu musím s Bobem plně souhlasit, protože jsem postupoval stejně. Příjemné počtení a nádherné fotografie ... koneckonců jak je u autorky dobrým zvykem.
  • Abych tak řekl
    4.12.2014 8:36
    Tak jsem se i těšil do práce, jak se podívám na fotky ve velkém monitoru, to je přeci jen lepší kafe než na noťasu....

Zpět na příspěvek Grossglockner Hochalpenstrasse, Kitzlochklamm, Rauris, Zell am See - Taury - Rakousko