Zámek Zbiroh - diskuse

Eliška Sieberová
    výstava na zámku
    19.5.2012 12:12
    připojuji svůj pocit po návštěvě zámku Zbiroh,odnesla jsem si negativní vzpomínky,byla jsem na zámku u příležitosti konání slavnosti růžových vín. Prohlídka expozice dosti povrchní,průvodce mluvil nesouvisle a nebylo slyšet vůbec nic.Průvodce je vizitka zámku a hodně záleží na jeho projevu. O samotném obrazu jsem se toho moc nedozvěděla,nabyla jsem dojmu,že ani průvodci nebylo totiž nic bližšího známo,okolo tolik propagovaného obrazu jsme zkrátka jen prošli. Nebyla jsem na zámku poprvé i loňského roku jsem navštívila slavnosti růžových vín,ovšem tehdy jsem odcházela domů s velice pozitivním dojmem umocněným setkáním s elegantní dámou hned při vstupu do zámku. Svým úsměvem a vstřícným přístupem dokázala navodit dojem na který se nezapomíná.Zřejmě se domnívám,že měla osobní vztah k tomuto místu. Tentokráte jsem to postrádala,slečna která byla přítomna nyní na pokladně zámku byla zaměřena trochu jiným směrem.její chování nemohu hodnotit kladně. Jako suvenýr jsem si zakoupila růžové víno a s negativním zážitkem jsem se odebrala zpět k domovu.E.Sieberová Chlumčany
    Marcela Mudrová
    výstava na zámku Zbiroh
    18.5.2012 21:16
    je nám velice líto,ale výstava na zámku Zbiroh nesplnila to co bylo propagováno medii,možná dosti negativnímu přístupu průvodkyně,měla jsem chvílemi dojen,že vím vice než ona,možná jsme měli smůlu anebo je těch opravdu dobrých průvodců málo.Měli byste se při jejich výběru trochu zamyslet,průvodkyně pamětihodnostmi by měla mít základní znalosti historie,ve vašem případě neznala odpovědˇna dosti prostoduché otázky. Naše návštěva se uskutečnila 1.5.2012 Marcela M.Příbram
  • 8.4.2012 21:24
    výstava Templáři a Leonardo da Vinci skvělé!!!
    Barbora
    návštěva zámku Zbiroh
    27.3.2012 21:58
    také jsem navštívila zámek Zbiroh,byla jsem zklamaná jak neprofesionálním výkladem,tak i přístupem nezkušeného průvodce.Nebylo nic slyšet,mluvil nesouvisle,zřejmě byl myšlenkami někde u piva nebo na fotbale,měli byste se stydět vybírat takové peníze,v pokladně se nedostalo informací na co se mám vůbec připravit,slečna byla arogantní. B.Š.Hořovice
    Markéta
    2.2.2012 12:49
    navštívila jsem tolik propagovanou výstavu"tvář L.D.Vinchi" bohužel takové nesouvislé vyprávění a taková snůška nesmyslů je ostudné,slečna průvodkyně evidentně někam spěchala a vůbec ji nevadilo,že jsem zaplatila nemalé peníze abych shlédla údajně originál vzácného obrazu,jelikož jsem kunshistorička,mám veliké pochybnosti a prosím lépe vybírejte kvalifikované lidi a týká se to i slečny pokladní ,její informace byly zavádějící. M.F.Liberec
    J.Chmelík
    Re: zámek Zbiroh
    25.1.2012 16:04
      bohužel já také mohu přidat dosti negativní zkušenost,po veliké reklamě jsem byl opravdu zvědav na ten vzácný originál obrazu L.DaVinchi,myslím ,že je vše přehnané a předražené,prohlídka vedena neodborným výkladem,možná bych doporučil zkušeného průvodce s praxí , bohužel těchto vzácných lidí je málo. J.CH.Praha
    V.Vlasák
    zámek Zbiroh
    25.11.2011 14:33
      zdravím tímto všechny návštěvníky Zbiroha,zámek na první pohled zapůsobí velice pěkným dojmem,byl jsem zde 12.11.2011 na svatém Martinovi,reklama veliká leč veliké bylo i zklamání,prohlídka vedená neodborně,např:tlachy o skřítkách nikoho dle mého soudu neuchvátily,druhý hradní okruh nebyl umožněn,nebyl jsem zde poprvé a postrádal jsem odborný výklad,za takový vstup jsem očekával něco jiného a všude fronta a nepořádek,konkrétně úklid WC -jedním slovem hnus. V.V.Tlučná
    Bekmen
    Souhlas
    1.11.2010 9:29
    Bohužel se musím přidat k ne zrovna pozitivnímu hodnocení. Na zámku jsme byli před cca 3 roky, nepamatuji si už na kterém okruhu - ale prohlídka nás také moc nenadchla. Zámek je pěkný, to ano a jeho oprava stála určitě spoustu peněz a práce - a to se pochopitelně musí investorům také vrátit. Bohužel je to při návštěvě tak nějak vidět a prohlídka na mě působila povrchně, komerčně a tak nějak neosobně. Příklad: na zámku tvořil Mucha - tak bych čekal nějaká jeho originální díla (když se tím při prohlídce poměrně dost chlubí) - ale všechno byli jen kopie - na ty se mohu podívat doma v kalendáři :o(.