Rybník Stolařka, neznámá oáza klidu - diskuse

Jakub
    rybnik Stolařka
    20.2.2013 0:09
    Ahoj dlouho nadtim taky premyslim a hledam nejake informace kde zjistit jestli se na rybniku Stolarka smi chytat a pokud ano za jakych podminek.Nejlepsi by bylo zajed az k vode jak maji ten chov kacen a zazvonit tam a zeptat se zda nemaji o tem rybniku nejake informace.Jinak asi nikdy nic nezjistime.Pokud neco zjistis tak dej prosim vedet budu ti moc vdecny.S pozdravem Jakub
    Richard
    25.1.2013 13:15
    kdo me poradi jaky je to rybarsky revir nebo kde by se dala sehnat povolenka predem dik       vendelin.8@seznam.cz
    Skalča Chřibská
    letní výlet
    19.7.2011 11:04
    Udělali jsme si na Stolařku výlet -opravdu,teploty jsou zde v létě vysoké...Jen doplnění k cestě:museli jsme hosp.budovy obejít,jinak se k rybníku dostat nedalo.Když  jsme po břehu došli až k železnici Veselí-Brno,museli jsme kousek po kolejích a u zeleného domečku zahnout na cestu,která nás zavedla zpět směr Přívoz.Ale ta dtředomořská flora stojí za to,právě nakvétaly smily písečné....