Romantika Jeseníků

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Celodenní výlet Do přírody Na hory

Tento výlet je ideální pro pěší turisty. Začínáme ve městě Jeseník a po červené turistické značce se dostaneme do Lipová-lázně. Poté pokračujeme po modré k jeskyním Na Pomezí. Jeskyně určitě stojí za prohlídku. Další zastávkou na naší cestě jsou Lázně Jeseník, z jeskyní Na pomezí jdeme po žluté turistické značce.Okruh zakončíme opět ve městě Jeseník, kam dojdeme po červené značce.

Naše cesta má více cílů. Nejprve návštěva obce Lipová-lázně, dále Jeskyně na Pomezí,které jsou se svým okolím od roku 1958 národní přírodní památkou. navštívíme také Priessnotzovy lázně a město Jeseník. Neodmyslitelnou součástí našeho výletu je překrásná příroda Jeseníků.

Ideální je vyrazit do Jeseníků na více dní a ubytovat se v některém penzionu ve městě Jeseník nebo okolí, protože tady to máte všude kousek:-). Tento výlet je na celý den, proto je dobré mít sebou malou svačinku, ale určitě si můžete koupit něco na zub například v obci Lipová-lázně. Oběd nebo nějaké větší občerstvení pro vás bude ideální v některé z restaurací, až dorazíte do Prissnitzových lázní. Zde si také můžete dát dobrou kávu, nebo zmrzlinu pro děti.

Je těžké zmínit jeden nejkrásnější zážitek. Určitě je to romantická příroda, klid a čistý vzduch Jeseníků. Krásné Jeskyně na Pomezí, se spoustou zajímavostí. A v neposlední řadě lázeňské prostředí, kolonáda...

Výlet není náročný na finance. Pokud budete mít sebou svačinu, tak budete potřebovat jen peníze na vstup do jeskyní Na pomezí. Plné vstupné 100,-Kč, zlevněné 50,-Kč a pokud si připlatíte 30,-Kč, můžete využít fotoaparátu, což rozhodně stojí za to. Pokud jste sběratelé turistických známek, tak na tomto výletu můžete získat až 4 (Jeseník, Lázně Jeseník, Lipová-lázně a jeskyně Na pomezí).

Přejeme všem krásný zážitek z putování po Jeseníkách!

Poslední aktualizace: 2.10.2009
Romantika Jeseníků na mapě
Autor: Flames

Příspěvky z okolí Romantika Jeseníků

Jeseník – Muzikantská stezka
Pojmenování ulice a nakonec i stezky, která strmě stoupá z vilové čtvrti severně od nádraží Jeseník k lázním naráží na tradovanou skutečnost, že tudy…
Na příkladu Nikolaje Vasiljeviče Gogola (1809–52)si můžeme doložit, jak…
Vyrážíme z náměstí v Jeseníku od hotelu Slovan a zpočátku se držíme žluté TZ. Po trase narazíme na okruh naučné stezky Zlatý Chlum - jdeme kolem bývalých zlatých štol ze středověku.…
Město Jeseník leží na soutoku říčky Staříč a říčky Bělá v severním výběžku…
Skoro bych se měl stydět, že jsem ji zaregistroval skoro po dvou letech. Tedy přesněji, že nějaká socha stála u kostela sv. Nanebevzetí Panny Marie v…
Velikonoční pondělí a kouzelné počasí nás vytáhlo na první Jarní procházku…
Letos při návštěvě města Jeseníku jsme se synem absolvovali okruh po hradech založených loupeživými rytíři z rodu Wüstehube -…
Přiznejme si, lázeňské město Jeseník mimo samotných Priessnitzových lázní…
Uprostřed Masarykova náměstí v Jeseníku stojí původně renesanční radnice z…
Masarykovo náměstí v Jeseníku prošlo v letech 2009-10 kompletní rekonstrukcí. Původní velká kašna na jižní straně náměstí byla nahrazena menší kašnou…
  Brzy po poledni odjíždíme z Bělé pod Pradědem do jediného většího sídla…
Okolí města Jeseníku je turisticky velice atraktivní množstvím…
Vydáme se na nejvyšší hřeben Jeseníků. Trasa je jen pro pěší a na…
Naučná hornická stezka vznikla v roce 2007. Mapuje historické události…
Klášter Voršilek (Uršulinek) v Jeseníku byl založen r. 1878, jako…
Kostel Nanebevzetí Panny Marie, byl postaven v místech původního gotického…
V Jeseníku na Palackého ulici, naproti farnímu kostelu Nanebevzetí Panny…
Umístění informačního centra v Jeseníku je poněkud putovního rázu a stejně tak je i putovní provozovatel zařízení. Mnozí ještě…
Okresní město Jeseník se stalo centrem turistického ruchu celého …
Závěrem včerejšího propršeného dne se nám z monitoru TV, jež byla součástí…