Na hrad Velhartice na konci sezóny - diskuse

• Re:
    12.11.2014 14:19
    Tam šlo o to, že se jim ,,nechtělo" dělat každou hodinu prohlídku zámku i hradu (okruh) s výmluvou, že je konec sezony. Nečekali jsme chvilku, ale hodinu a půl, protože jsme chtěli na hrad. Pak se nasbíralo návštěvníků tak hodně, že i ta stejná slečna říkala, že je nás moc. Já neříkám, že na mě někdo čeká. Když si sami na web stránky napsali, že prodlužují sezonu, tak ty návštěvy měli očekávat, když bylo slunečno a prázdniny, ale líností se vymluvit, že je konec sezony a poslat nás na procházku... A to jsme po pár dnech byli na hradě Kašperk, bylo na první prohlídku asi deset a nebylo nám řečeno, že pro pár lidí prohlídka nebude, ať si počkáme. Tedy nikdy jsme na prohlídku nemuseli čekat, když nepočítám zahajovací dobu. Spíše by se mohli přetrhnout, aby to zvládli. Jinde i třeba do deseti návštěvníků jsou ochotni a o nic vás neošidí. Spíše naopak. Asi jsem do té doby byla jen místech, kde na mě ,,čekali". Vachová
  • 10.11.2014 21:46
    Myslím, že když vyrazíte na výlet do více navštěvovaných míst, musíte počítat s tím, že tam na vás nečekají, že musíte nějakou chvilku počkat. Čekala jsem na každém hradě /zámku/, který jsem navštívila. Rosecká Květoslava