Klínovec - lyžování na jeden den

Tipy na výlet Rodina s dětmi Celodenní výlet Za sportem Na hory

Jedeme na Klínovec. Autem z Prahy vyrážíme ráno po sedmé. Na místě jsme po deváté hodině.

Jedeme na jednodenní lyžovačku. Zalyžovat si a užít si zřejmě posledního sněhu . Areál Klínovec je největší lyžařské středisko v Krušných horách s 12km sjezdovek a několika moderními lanovkami. Podle toho to tu ale také vypadá. Je tu moc lidí a čekání na velké lanovky (4sedačky) překračuje mnohdy i půl hodiny. Vybrat si tu můžete z několika modrých, červených i černých tratí . My nakonec čekání na velkých lanovkách vynechali a našli si černo-červenou trasu kde jezdí poma a kotva. Lyžování bylo skvělé a s čekáním max. 10minut.

Foto: pekoska

Byli jsme na otočku, takže jsme ubytování neřešili. V poledne jsme se chtěli občerstvit u stánku na horním konci lanovky, ale když jsme vystáli frontu, tak nám pán (dost nestíhal) oznámil, že nemá chleba ke klobáse a neví, jestli mu ho přivezou. Přímo pod horní stanicí je ještě jedno občerstvení i se stanem k sezení a tam to odsýpalo o něco rychleji. My nakonec zvolili hospůdku za horskou službou. Půjdete od horní zastávky lanovky jako za parkoviště, kolem oranžového domečku horské služby. Dá se tu i sednout uvnitř. Venku také a ochotně Vám jídlo přinesou ven. Knedlíky segedín, polévka v chlebu atd…. je to kousek dál , ale stojí to za to. Na dolní stanici lanovky je také občerstvení 0,3 čaje 40Kč a podobně.

Na Klínovci se nám líbilo, sice bylo hodně lidí, ale s tím se tak nějak počítá. Kdyby padaly trakaře, tak tu nebude ani noha. Parádní je výběr hned z několika tras všech obtížností. Sjezdovky upravené. Škoda, že to máme tak daleko :)

Otevřeno od 9:00 – 16:00. Permanentka 470Kč. My uplatnili slevu od operátora, takže za 400Kč. Vratná záloha na kartu 100Kč. Parkoviště zdarma ! Poradím – pokud si chcete kupovat permici, kupte ji na parkovišti u Íčka. Budete to mít bez fronty. U pokladen pod lanovkou byly hrozné fronty. Lze zde také zakoupit turistickou známku Klínovec s vysílačem i turistickou vizitku. Pohledy tu také mají.

Poslední aktualizace: 9.3.2012
Klínovec - lyžování na jeden den na mapě
Autor: pekoska

Příspěvky z okolí Klínovec - lyžování na jeden den

Klínovec - jedinečný pohled na celé Krušné hory
Klínovec se do podvědomí lidí vepsal jako středisko zimních sportů, ale i v létě tento areál nabízí ideální místo pro víkendovou…
S nadmořskou výškou 1244 m je Klínovec nejvyšší vrchol Krušných …
- Vleky a lanovky: 2x poma - Neklid – Velká poma (d: 420 m, p.k.: 530 …
U horní stanice lyžařského vleku za hotelem Praha na Božím Daru stojí rozhledna neobvyklého tvaru. Připomíná krabičku od sirek. Rozhledna je celkem vysoká 8m, vyhlídková plošina…
Boží Dar je malé městečko v Krušných horách v nadmořské výšce 102…
Boží Dar byl původně horním městem a tak tu nemohl chybět kostel.…
Do této části Krušných hor jezdíme poměrně často. Nejčastěji do Nových…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát bych rád pozval na výlet…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na vycházku do…
Naše putování směřuje do Krušných hor a to do jejich nejvýše položeného…
Osmá etapa hřebenové trasy po německé straně Krušných hor. Vycházím z…
Stezka hlubokým údolím potoka Polava, který tvoří státní hranici mezi Českou republikou a Německem. U hraničního přechodu z červeně značené cesty odbočuje cestička, která prudce…
Nádherný podzimní výlet na jeden z tisícovkových vrcholů Krušných hor, na…
Přesně před dvěma lety, v květnu 2017 jsme si…
Vycházím z Božího Daru po žlutém značení na hraniční př…
Naše dovolená nám skončila. Na výlet se už nechystáme. Rozhodli jsme se…
Pozdně barokní kostel sv. Anny v Božím Daru byl postaven nejprve dřevěný. Když začal chátrat, byl roku 1593 postaven nový. Stál však…
Když jsme byli před dvěma lety na dovolené na Božím Daru, rozhodli jsme se…
Boží Dar leží v Západních Čechách, severním směrem od Karlových Varů v tě…
Informační centrum Vám poskytne informace o společenských, kulturních a sportovních akcích ve městě…