Cesta za historií a poznáním města Šternberk - diskuse

• 30.12.2013 17:49
    Zinková rakev, no to je dobré ... Článek samozřejmě moc pěkný, já mám památky ve Šternberku taky moc rád a když Teď marně vzpomínám, kdy jsme tam byli naposled, tak mi vychází, že to budou tak 4 roky, kdy jsem ještě fotil Practikou na kinofilm ...
  • Re:
    30.12.2013 14:28
    Bruntálský zámek s dvackou za focení dávám také - už dlouho - všude za příklad. Těch 20 korun zde dá i ten, kdo si chce udělat 1-2 fotky na mobil. A pro provozovatele by mělo být zajímavější inkasovat 20 x dvacku než 1x stovku. Ale možná se mýlím ...
  • 30.12.2013 11:35
    Skutečně turisticky výdatné místo
  • 30.12.2013 9:24
    Šternberk je moje rodné město a pěkně jsi jej popsal ve svém článku. Památek je zde opravdu plno. Na zámku v Bruntále chtěli za focení uvnitř 20 kč - rád jsem zaplatil. Pokud chtějí někde více něž 50 ,- kč, raději uvnitř nefotím. Taky z principu. Vrcholem je focení na Slovensku v jeskyních za 10 euro , či parkování u jeskyně za 5 euro. Mazec.