Automuzeum Terezín

Tipy na výlet Rodina s dětmi Na kole

Jedeme do automuzea v Terezíně u Litoměřic. Dostaneme se sem docela lehce a to buď od Litoměřic, Lovosic a dalších možných směrů. Cesty do Terezína jsou velmi dobře značené.

Automuzeum Terezín je zaměřené hlavně na výstavu aut i motorek od konce 2. světové války do začátku 90.let 20. století. Jsou tu vystavené vozidla z různých zemí, zejména z bývalého Československa, Východního Německa, SSSR atd. Jmenovitě vozidla jako Škoda Octavia, 1000MB, 100, různé druhy Trabantů, Moskvič a další vozidla. Je to hezká ukázka, čím se jezdilo ještě v nedávné době. Příjděte toto muzeum navštívit a mužete zavzpomínat, zejména starší generace.

Z hlediska toho, že jsem skoro domací , jsem žádné jídlo nepotřeboval. Ale mužete se najíst třeba v restaurantu Memorial na Náměstí ČSA, v Motorestu u Památníku a dalších restauracích. Více na www.terezin.cz.

Samozřejmě se mi líbila výstava aut i to, že jsem tuto návštěvu spojil z tréninkem na kole.

Vstupné do Muzea: celé 50Kč, zvýhodněné: 10 a více osob 10% sleva, senioři nad 65 let, děti a osoby do 18ti let 50% sleva, rodinné vstupné ( 2 dospělí a až 3 děti) 100 Kč. Děti do šesti let vstup ZDARMA. Více na www.automuzeum-terezin.cz.

Poslední aktualizace: 10.8.2012
Automuzeum Terezín na mapě

Příspěvky z okolí Automuzeum Terezín

Záplavový systém terezínské pevnosti.
Do obraných prvků terezínské pevnosti byla také začleněna řeka Ohře. Byl vybudován důmyslný systém vodních příkopů, kanálů, vpustí, vzdouvacích objektů a záplavových kotlin. Při…
Automuzeum Terezín má ve sbírce více jak 100 exponátů. Toto muzeum je zaměřeno na osobní automobily a motocykl…
Hlavní přístup do terezínské pevnosti zajišťovaly dvě b…
Hovoříme-li o symbolech české státnosti, často nás napadnou národní…
Budete-li přijíždět do Terezína od Doksan, na pravé straně Vás jistě…
Terezín leží v Západních Čechách, jižním směrem od města Litoměřice. Město…
Na dnešní výlet se vydáme z autobusové nádraží Holešovice a jedeme do…
  Protože jsme trávili pár  letních dnů  poblíž tohoto…
Pevnost Terezín vznikla poblíž soutoku Labe a Ohře za vlády císaře Josefa…
Autem od Prahy sjedete z D8 na exitu 35 směr Doksany. Dále stále …
Terezín byl založen jako pevnost na konci 18. století. Město, dodnes…
Čtvrtek 29. 6. 2023 - odpoledne Dopoledne jsme si užili trochu př…
V okrese Litoměřice se nachází velmi zajímavý objekt, který je ji…
Pokud přijíždíte do Terezína autem, pak je nejlepší zap…
Navštívit alespoň jednou v životě Terezín by dle našeho názoru měl asi…
Železniční vlečka z Bohušovic nad Ohří do Terezína je s…
Muzeum ghetta nalezneme v renesanční budově, která byla postavena v roce…
Po ukončení II. světové války bylo rozhodnuto zřídit v …
Ve Smetanových sadech v Terezíně stojí kruhový sloupový prosklený pavilon, který připomíná tradice 42. pluku granátníků a jejich bojové úspěchy ve více jak 180 bitvách. Byla to…
Na místě tohoto Památníku byl nacisty v listopadu 1944 do řeky Ohře vhozen popel 22 000 zahynulých vězňů…
Bastionová pevnost Terezín (Theresienstadt) byla postavena nedaleko soutoku řek Ohře a Labe. Výstavba probíhala mezi lety 1780 až 1790, kdy byla…
Na severním okraji Terezína v prostoru Litoměřické kotliny bylo hned po ukončení II. světové války vybudováno na břehu řeky Ohře pietní místo připomínající utrpení lidí…
Terezín jako vojenské město sloužilo svému účelu i za I. světové války. Bylo zde umístěno množství vojenských jednotek a v Terezíně a jeho blízkém okolí byly zřízeny vojenské…
Po zřízení terezínského ghetta za II. světové války byl…
Socha od Aleše Veselého vznikla na žádost Evropského ži…
Víkend jsme strávili u známých v Terezíně, proto bylo vcelku na místě…
Pevnostní město Terezín je jednolitým urbanistickým a technickým dílem,…
Litoměřice se proměnily na město v letech 1219-1228. Šlo prakticky o…
Jdeme na hrad Kamýk z Lovosic, kam jsme se dostali vlaky Českých drah a…