HVhoral

Lubomír Mikolaš

Za mlada jsem slezl kdeco.Jinak máme partu která chodi po horach jak jen to jde.Hlavně chodím po Beskydech a Jesenících…

Příspěvky sleduje: 1 turista
Příspěvky podrobně
Deník turisty

Nové příspěvky

Výšlap na zasněženou Teryho chatu.
Po sobotním výletu na Pieniny jdeme na Teryho chatu. Ráno v 9.hodin nás pozemní lanovka vyvezla ze Starého Smokovce na Hrebienok odkud už dále šlapeme  v čerstvém sněhu po červené značce…
Začátkem měsíce října při tradičním dvoudenním zájezdu na Slovensko,jsme první den prošli část Národního parku Pieniny. V pátek ráno 8.10.nás autobus odvezl z Velké Lomnice až na hranice s…
Autem na Slovensko do Vysokých Tater.S tím.ze se ubytujeme ve Štrbě a druhý den z rána vyrazíme brzy ráno. Zdolat Kriváň 2498 m.n.m. 22.9.2011 jsme v odpoledne vyrazili autem na Slovensko…
Slovo dalo slovo a tak jsme se z jara vypravili na přechod Kriváňské Malé Fatry. Byl čtvrtek 13.5.a jelikož jsme jeden ze Skalice jeden ze Žabně a jeden z Ostravy potkali jsme se až ve vlaku v Českém Těšíně.Pak už společně nám cesta uběhla rychle a v devět hodin jsme už vystupovali z autobusu u hotelu Diery na Bielom potoku.Když jsme na sebe naházeli bagle tak začalo lít jako z konve,takže jsme se na pochod vydali až po de…
Brzo ráno v sobotu jsme vyjeli vlakem z Frýdku - Místku na Ostravici odkud začneme naší tůru na Smrk a Lysou Horu. Jdeme zdolat dva nejvyšší vrcholy Beskyd. Z Ostravice stoupáme po červené…

Nejčtenější příspěvky

Dva nejvyšší vrcholy Moravskoslezských Beskyd.