Denny

Příspěvky uživatele Denny

Počet příspěvků: 21

Z Bratřejova do Vizovic
Jedeme autobusem z aut. nádraží Zlín se vstupenkou do Bratřejova. Jedeme se jen tak projít bez značené trasy údolím pod značenou trasou (Zelená) Bratřejov- Kláš…
Ze Zlína autobusem do Držkové. Je jaro a všechno kvete. Čeká nás pěkný denv přírodě - bez roušek. Duben - karanténa Covid 19 Z Držkové jdeme chvíli po turis…
Vyjíždíme z autobusového nádraží ve Zlíně do Lidečka.Dobré přímé spojení až k motorestu u Čertových skal, výchozí bod naší 10 km trasy. Zase, po několika letech…
Přiblížení autem z Otrokovic do Bzence. Zaparkujeme auta a vyrážíme na kole směr Strážnice. Odbočujeme do borovicového lesa směr Rúdnik. Viz trasa mapa.cz https…
Jedeme autem z Otrokovic do obce Vlčnov, Nivnice, Korytná, Suchá Loz. Navštívit 4 rozhledny. Ve Vlčnově - Hráběcí, Nivnice - U Trojice, Korytná - Obecnice a…
Jedeme na 6 denní zájezd do oblasti ledovců v údolí Pitztál a Kaunertál. Autobusem s cestovní kanceláří VsacanTour   Není to žádná extrémní turistika, ale…
Jsou tu Velikonoce 2014 a my vyjíždíme autem z Otrokovic do Beskyd a jako každoročně na hotelu Sůkenická se ubytujeme. Letos se k nám přidali kamarádi ze Zlína…
Vyjíždíme autem z Otrokovic směr Osvětimany, Vřesovice , Koryčany, parkoviště U Křížku, hrad Cimburk u Koryčan. Poslední roky, kdy se začala zřícenina hradu…
Letošní podzim jsme si vychutnali. Několikrát za týden jsme nasedli na kola a vyjížděli do okolí Otrokovic. Někdy, třeba až na trase, jsme si řekli, kam pojedeme. Ale nejčas…
Máme to štěstí, že se můžeme zúčastnit šestidenního zájezdu s DPS Bojkovice do Trenčína a okolí. Většina účastníků již dovršila 50 let a více, takže žádné dlouhé túry absolvovat nebudeme, ale navštívíme několik slovenskýc…
Je duben a to je měsíc, kdy se vyráží směrem k Pavlovských vrchům. Jedeme z Otrokovic autem, já, Marcela a Pepa. Vysedáme na parkovišti v Klentnici a šlapeme kousek po silnici k turistické značce, kter…
Únor 2010 a naše turistická partička jede na chatu u motorestu Sirákov. Máme běžky, ale to ještě netušíme, že budeme chodit pěšky. Tentokrát jedeme autem, protože jsme nabaleni na 5 dnů a budeme si vařit. Jedeme s…
Je neděle 3.1.2010, máme sraz na vlakovém nádraží v Otrokovicích. Sice napadl sníh, ale běžky necháváme doma, doufáme, že projdeme trasu pěšky. Čeká nás příjemná túra od Hostýnu na Troják. Dříve jsme tento hlavní …
Jedeme na kole, vždy na jeden den. Je to souhrn jarních, letních a podzimních výletů směr jih, východ, západ a sever rok 2009. Otrokovice - Kroměříž ( po nedávno dokončené cyklostezce okolo Moravy). Již v jarních …
Setkáváme se v Otrokovicích na vlakovém nádraží. Vlasta, Karla, Pavel a já. Vlak nám odjíždí 8.34, přestup v Újezdci u Luhačovic, cíl Hostět…
Připevňujeme kola na nosiče a vyrážíme. U benziny je sraz s ostatními. Odpoledne přijíždíme do malebné dědinky Šatov s mnoha sklípky a sklepy. Za humny se táhnou až k obzoru zelené vinice a my se těšíme na ochutná…
Je to souhrn výletů na kole od Jarních měsíců po dnešek (září 2009). Jelikož jsem byla delší dobu na nemocenské, jsou to dvouhodinové výjezdy v době vycházek. Start Otrokovice-Trávníky v10.00 hodin dopoledne a v15…
Jedeme do Velkých Losin. Je to výlet jednodenní, vlakem. Hlavní náplní našeho výletu je návštěva výstavy Kresby a kaligrafie naší kamarádky Lenky Baroňové, která je umístěna v ruční papírně Velké Losiny.Po prohlíd…
Jednodenní cyklovýlet s malým nablížením autemZlín-Otrokovice-Babice (auto) - Staré Město - Ostr.Nová Ves a zpět do Babic (kolo) HAMÉ Babice - ještě hlt burčáku a vyjíždíme. Okolo Baťova kanálu po upravené cyklost…
KOCANDA - SOUDNÁ - HOSTIŠOVÁ - TEČOVICE - OTROKOVICE U MAJÁKU - NAD BŘEZNICÍ - U BOUDY - SVATÁ VODA - TESCO Malenovice OKOLO ŘEKY DŘEVNICE SPORT, OSLAVA NAROZENIN, PŘÍRODA, POKEC S KAMARÁDY JÍDLO A PITÍ Z BATOHU, …
Jedeme autobusem ze Zlína do Pašovic. Jízda autobusem necelou hodinku. Pašovice-Maršov-Polichno-Rudice-Záhorovice   Jedeme do přírody. Zatím nevíme, co uvidíme. Tuto trasu jsme ještě neprošli.... Čeká nás jed…