PavelMaPa

Příspěvky uživatele PavelMaPa

Počet příspěvků: 20

A jde to dobře - z Rožnova na Pustevny na kole
Vyjíždí se z Rožnova pod Radhoštěm (od kempu) po cyklotrase 46 - po asfaltu a spolu s červenou TZ. První pořádné stoupání lze absolvovat jízdou až k chatě Mír.…
Ideální okruh se zacházkou na Starojický kopec při ubytování na Svinci; výlet se dá také odstartovat na Čerťáku anebo rovnou v Novém Jičíně. Takže od Čerťáku se pokračuje po modré značce po vrstevnicové cestě, kte…
Celodenní výlet začíná na železničním nádraží (nebo na parkovišti). Trasa prochází hlavní třídou (informační centrum), vstupuje do areálu lázní, který částečně…
Tento nenáročný výlet je nejvhodnější začít u hrádku Kunzov, odkud se vychází po modrém značení chatovou osadou a s následným krátkým výstupem na náhorní parovinu. Z obce Uhřínov je…
Tento krátký výlet přes město Štramberk je okruh přibližně 8km dlouhý. Vynechává výstup k Rozhledně na Bílé Hoře. Vychází se na železničním nádraží směrem do města po červené značce a…
Výlet je nejlepší započat na vlakové zastávce Vysoké Žibřidovice, odkud se vyráží po červeném značení. Cesta vede asi 6 km po asfaltu, než se dostane k rozcestníku Pod Srubem, odkud začíné…
Jde o klasickou náročnější trasu s výstupem na Sněžku (1602). Pro ušetření sil je zvolen výjezd sedačkovou lanovkou z Velké Úpy na Portášovy boudy. Žlutou trasou se dojde na Růžohorky, kde většina turistů využívá …
Ideální poznávačka pro ubytované v Janských Lázních a okolí. Do výletu patří výjezd lanovkou na Černou Horu (cca 0,3 km od vrcholu), což je nevšední zážitek s krásnými výhledy. Přidáme si vyhlídku z rozhledny a po…
Výchozí bod je železniční stanice v Šumperku, odkud se vychází po červené TZ k přehradě Krásné. Odtud se po červeném místním značení prochází obcí Nový Malín, za Třemeškem trasa vede kolem…
Výlet začíná v Hranicích u žst., projede se městem až do Teplic nad Bečvou, pokračuje se přes Ústí, Skaličku, kolem Milotic nad Bečvou až do Hustopečí nad Bečvou, odkud se dá při nedostatku…
Výlet začíná v železniční stanici Zlaté Hory, odkud se vychází po zelené TZ k Zlatorudným mlýnům. Od nich se po modré TZ vchází za Ondřejovicemi do údolí Javorné. Od rozcestníku Prameny…
Výletní den začneme prohlídkou města Štíty. Potom se po modré značce vydáme na krátkou tůru směrem do Horních Studének. Pokračujeme polní cestou k Rozcestí Rozsocha, kde je nádherný památný…
Ideální je vyrazit od vlakového nádraží v Šumperku, kde máme turistické rozcestníky. Vyjdeme po modré značce směrem k rozcestníku Zámeček a dál, až narazíme na červenou značku nad Bludovem.…
Autobusem dojedeme do Vernířovic, odkud vycházíme po žluté značce k rozcestníku Kosaře. Dále po modré pod Zadní hutisko až pod Jestřábí vrch a kolem Vyhlídky k Františkové myslivně. Od…
Cestu začneme v Rapotíně-Terezíně odkud se vydáme po zelené značce pod Granátovou skálu, odbočíme Doprava a sejdeme do Sobotína. Od rozcestníku je vhodné vyjít po modré k zámku a dojít k…
Okružní výlet začíná ve Starém Městě pod Sněžníkem v železniční stanici, odkud se vychází po zelené turistické značce směrem na Hynčice pod Sušinou. Nenáročným výstupem se vystoupá nad…
Náročnější výlet začíná na modré trase v Horní Moravě buď Na rozcestí anebo Pod Klepáčem. Vystoupá se na hřeben k zelené polské značce a pokračuje na vrchol Klepáč (Trojmorski Wierch) 1144…
Cyklistický výlet začíná na nádraží v Rudě nad Moravou. Vyjede se směrem na Olšany podle silničního značení. V Olšanech na křižovatce  se odbočí Doprava na silnici 1. třídy a projede se…
Pěší výlet začíná na vlakové zastávce v Hoštejně. Vychází se po červené značce směrem do Strážné, Cotkytle a Štítů, kde trasa končí. Jde se chvíli po asfaltu, pak se vystoupá do lesa a pokračuje lesní cestou až do…
Nenáročná pěší turistika, trasa o délce 11 km, začíná v železniční stanici Ruda nad Moravou. Po zelené značce se vystoupá na Šošolu a pokračuje se do Janoušova. Stále po zelené se jde k rozcestníku Mezník, kde se …