dendera

Příspěvky uživatele dendera

Počet příspěvků: 15

Malajsie a Singapur 3.-18.2.2002 - 5.část
15.DEN – SOBOTA 16. února 2002 Odjezd z parku Taman Negara. Kuala Lumpur – poslední nákupy. Odlet domů se nekoná. Nocování na letišti.          Dneska naše putování po Malajsii končí. Už…
12.DEN – STŘEDA 13. února 2002 Cesta do Národního parku Taman Negara – autobusem a lodí. Noční - doslova „řvoucí“ prales. Ráno vstáváme o půl sedmé. V sedm jdeme na snídani i se všemi …
9.DEN – NEDĚLE 10. února 2002 Kuala Lumpur – čínská čtvrť, věž MENARA.   Menara Kuala Lumpur – se 421 metry nad zemí je jednou z nejvyšších betonových věží světa. Je na čtvrtém místě světového žebříčku. Svou výškou ji předběhla jen CN Tower v Kanadě (553 metrů), Ostankino Tower v Rusku (540 metrů) a Shanghai Tower v Číně (468 metrů). Menara byla postavena pro zvýšení kvality vysílání a telekomunikačního servisu. …
6.DEN – ČTVRTEK 7. února 2002 Autem kolem ostrova – pláž Pantai Kok, vodopády, krokodýlí farma, pláž s černým pískem, hora Gunung Raya.        Dneska už žádné vyspávání. V devět máme na…
Říká se, že každý správný muž má v kapse nůž. Já bych tohle to ustálené rčení trošičku poopravila – každý správný muž má v kapse nůž a v ruce GPS-ku. A proč? Protože je to moc dobrá věcička, která se nám po celou …
20. února 2011 3.DEN - Připlutí na ostrov. Náš hotel na pláži.         V půl páté ráno za úplné tmy vystupujeme v přístavu Chumphon. Ono to vlastně ani žádný přístav není. Je zde jen několik nízkých budov, malý obchůdek, mini restaurace, kancelář agentury Lomprayah , rozlehlá písečná pláž s vysokými plamami a dlouhatánské dřevěné molo, na jehož konci lze ve tmě tušit, že zde…
19. února 2011 2.DEN - Přílet do Bangkoku. Přesun autobusem do přístavu  Chumphon      Jsme konečně tady! Sice máme ještě dlouhou cestu před sebou, než si začneme pořádně užívat, ale i tak už to máme skoro na dosah. Jelikož vystupujeme chobotem, tak si zatím nemůžeme vychutnat teplé počasí. Noříme se opět do útrob letiště a naše první kroky vedou na toaletu. Tady si měníme…
     Naši cestu za krásami Thajska jsme plánovali cca půl roku dopředu. S výběrem hotelu a ostrova jsme to zcela nechali na našem kamarádovi, od kterého vlastně celá "mise Thajsko" vzešla. Dle referencí známých to…
Ani jsem se nenadala a je tady den, kdy začíná má cesta do nejvzdálenějších a zároveň nejexotičtějších končin jaké jsem kdy ve svém životě navštívila. Přišlo to tak náhle a nečekaně. Stále si ještě nedokážu představit a dostatečně uvědomit, že během pár hodin se budu nacházet tisíce kilometrů daleko od svého domova. Že se můj sen pomalu stává skutečností a já poprvé na vlastní kůži okusím tropy. Jaké to je koukat do vln I…
Po Jadranských ostrovech plachetnicí Zadar - Rijeka 1.9. - 10.9.2000        CHORVATSKO je krásná země s bohatou historií a překrásným přírodním bohatstvím. Průzračné moře láká ke …
     Výstup na rozhlednu Zlatý chlum v Jeseníkách se pro nás stal v posledních letech nezbytností a místní mícháný panák „semafor“ tradicí, bez které se neobejde žádný náš vrcholov…
     Kdo miluje Hory, tak semnou bude určitě souhlasit , že Slovinské Alpy patří k jedněm z nejkrásnějších. Já měla možnost nedávno navštívit Bovec – městečko, kde se v létě soustřeďují všichni milovníci rafting…
Smyčka-Mexiko-Klimovické lázně-Mezihoří-Okluk-Krásné pole-Poruba myslivna –Poruba Smyčka.16 km okruh v okolí Ostravy s krásnými výhledy a spoustou občerstvovacíh zastávek – hrozilo totiž díky horku vypaření během …
     Jednoho zimního dne, kdy jsem už sněhu a mrazu měla tak akorát dost jsem dostala tak trochu bláznivý nápad. Zatoužila jsem po teplejších krajích a začala brouzdat po Internetu a hledat cestovku prostřednictvím níž bych si tuhletu touhu mohla splnit. Na stránkách CK Fischer mi padl do oka devítidenní pobyt – Last moment na Mallorce za 7990,-- Kč. A tak bylo vybráno. Přemluvit další  „dobrovolníky“ k cestě nebyl velk…
 1.DEN – SOBOTA  2. února 2002 Odjezd do Prahy.       Mě a Bohdi cesta do daleka začala už v sobotu. Před polednem jsme se sešly na hlavním vlakovém nádraží v Ostravě. Každá si přivedl…

zpět na profil uživatele dendera