malina

Příspěvky uživatele malina

Počet příspěvků: 36

Trogir
Jedeme autem z nedalekého městečka do TROGiru, což je město, které je na seznamu UNESCO a je zde spousta historických a zajímavých míst. Například zbytky opevnění, paláce, katedrály či kostely. Také se zde vykoupe…
Vyrážíme z hotelu na ostrově Phu Quoc nejprve autobusem a zastavujeme na jedné plántáži na pěstování pepře a poté nasedáme na loď a jedeme se potápět na korálové útesy, chytat ryby a také zastavíme na blízkých ost…
Jedeme z české vesnice srbského Banátu Českého Sela k nedalekým jezerům u většího města Bela Crkva. Zde je koupání naprosto přístupné a pěkné. navíc je tu i poměrně málo lidí. Parkování je zadarmo, jen jídlo nesmí…
Jedeme z malého městečka Seebodenu v rakouských Alpách (Korutany) do lyžařského areálu Nassfeld, kde je několik sjezdovek pro úplné začátečníky i velmi dobré lyžaře. Prý se tu jezdí i nějaký z vrcholových závodů, …
Seeboden je malé typicky rakouské městečko, ve kterém jsme byli po čyři dny našeho pobytu v Alpách v Korutanech ubytováni v jednom penzionu. Najdete tady vše, co potřebujete, můžete posedět v hospůdce či se jít pr…
Vyjíždíme z malého rakouského městečka do asi půlhodiny vzdáleného Bad Kleinkirchenheimu, kde se kromě lyžařského centra a skvělého lyžování nacházejí také Termální lázně, které jsou umístěny přímo pod začátkem la…
Jedeme autobusem z Mostaru na asi hodinu vzdálené vodopády zvané Kravice. Zde je možnost krásného koupání pod vodopády. Abyste se ovšem mohli vykoupat, tak musíte vlézt do příliš ledové vody, což některé návštěvní…
Vyrážíme na třetí závěrečnou prohlídku Londýna. Tentokrát se naše pozornost zaměří na Tower Bridge,  poté vstoupíme do samotného Toweru, kde jsou uloženy korunovační klenoty. Zavítáme na Trafalgarské náměstí, kde …
Ráno nás naši ubytovatelé sváží na místo určení a my se vydáváme na další výlet po Londýně. Tetokrát zavítáme do Muzea voskových figurín Madame Tussaud, kde strávíme několik hodin. Poté vidíme Národní galerii a Ka…
Jedeme autobusem do Londýna, kde jsme ubytováni po celý týden v rodinách, ale na prohlídku samotného města máme jen pouhé tři dny. Nyní Vám představím náš první den v této metropoli. Ráno vystupujeme z autobusu u …
Při cestě po Španělsku se první den zastavujeme v katalánské metropoli Barceloně. Nejprva navštěvujeme zatím nedokončený chrám Sagrada Familia. Poté zavítáme na několik hodin do barcelonské zologické zahrady, dále…
Ráno vyrážíme z jedné rakouské vesničky na perlu korutanských Alp - na ledovec Möltall. Cesta trvá asi půl hodiny a poté jedeme podzemní dráhou k lanovce, což se jede okolo deseti minut. Počasí je opravdu nádherné…
Jedeme do malého městečka v Německu nedaleko většího města Aschafenburgu Bad Königu. Jak již název napovídá, jedná se o lázeňské městečko, kde je možné příjemně strávit den. Ať už je to v lázních, na koupališti, n…
 Vyrážíme z thajského ostrova Ko Chang na jednodenní výlet zahrnující potápění na korálových útesech, návštěvu dalších ostrovů, na kterých jsou bílé pláže a krá…
Jedeme po jedné vietnamské řece se podívat na vodní trhy - to, co ale uvidíme se nám navždy vryje do paměti. Plavba k nim netrvá dlouho a tak už brzy vidíme to, čemu se říká opravdová chudoba. Na řece kotví několi…
Vyjíždíme časně ráno autobusem z německého města Cloppenburg, kde jsme ubytováni v rámci výměnného pobytu do posledního města na Labi - do Hamburgu. Cesta trvá asi dvě hodiny a po jejím konci si nás přebírá průvod…
Vyjíždíme mikrobusem z thajského přímořského letoviska Pattaya do nedaleké Botanické zahrady a vstupujeme do velkého stanu pro představení v jejím "centru". Tady se odehrává přehlídka thajské kultury. Představení …
Trávíme zbytek poznávacího zájezdu na thajském ostrově Ko Chang blízko hranice s Kambodžou, když jsme se rozhodli vyjet do vnitrozemí ostrova, který je zároveň …
Trávíme již poslední den našeho pobytu v rumunském  Banátu, když je nám nabídnuta možnost jet na výlet do jedné české vesnice pro změnu v srbském Banátu. Vyrážíme tedy autem do Srbska. Cesta trvá necelé dvě hodiny…
Vyjíždíme z thajského přímořského letoviska Pattaya do nedaleké Elephant Pattaya village, kde se v první polovině prohlídky seznamujeme s výrobou hedvábí z bource morušového a ve druhé části pobytu ve vesnici už n…
Vydáváme se na devátou nejvetší řeku světu a největší řeku Vietnamu - Mekong. Naloďujeme se a vyrážíme na Kokosový ostrov - jeden z mekongský ostrovů. Místní tu vyrábějí předměty z kokosu i kokosové bonbony. Na to…
 Vyjíždíme brzy po snídani ze saigonského hotelu do Cu Chi tunelů, což jsou tunely, v kterých bojovali a schovávali se Vietnamci ve válce proti Američanům. Do dvou hodin jsme na místě a po lehkém občerstvení vstup…
Brzy ráno vyrážíme ze saigonského hotelu na prohlídku tohoto druhého největšího vietnamského města. Den předtím jsme projeli jeho centrum a okolí na rikšách a nyní se chystáme prohlédnout si všechny místa detailně…
Brzy ráno vyrážíme z malé vesnice Drašnice ležící na Makarské riviéře v Chorvatsku lodí na nedaleké jadranské ostrovy Brač a Hvar. Cesta trvá necelou hodinu a brzy tedy už kotvíme na Hvaru. Jedeme lodí na dva jadr…
Druhý den ráno po příletu do Thajska vyrážíme na jednodenní prohlídku města Bangoku nebo-li Města andělů. Navštěvujeme jedny z nejznámějších a nejkrásnějších míst tohoto města, ale zdaleka si neprohlédneme thajsko…
Jedeme autem z německého Cloppenburgu, kde jsme na výměnné pobytu, do zábavního parku Heide-park, který se nachází nedaleko Hamburku. Jedná se o jeden z největších zábavních parků v Německu a také v Evropě. Jsou z…
Z Makarské riviéry v Chorvatsku vyrážíme na jednodenní výlet do jednoho z nejznámějších měst Bosny a Hercegoviny - do Mostaru. Cesta trvá asi 2 hodiny. Po příjezdu se scházíme s průvodkyní a vyrážíme do centra měs…
Jedeme vlakem do nedalekého Kuksu, ležícího mezi Jaroměří a Dvorem Králové, kde navštěvujeme barokní zámek Kuks. Velmi zajímavé jsou Ctnosti a Neřesti, což jsou sochy od známého sochaře M. B. Brauna. Poté se vydáv…
Jedeme autem z třicetitisícového městečka Cloppenburgu ležícího v Dolním Sasku do města Papenburg, který se nachází asi 80 km západně od Brém. Cesta trvá asi hodinu a když dorážíme do cíle už vidíme první modely l…
Jedeme do východočeského města Dobrušky, kde navštěvujeme rodný domek obrozence F. L. Věka a poté se procházíme po náměstí, jdeme na prohlídku kostela a autobusem se přemisťujeme do nedalekého Opočna, ve kterém za…
stránka 1 z 2

zpět na profil uživatele malina