soptinka

Lucie Šafránková

Mám ráda výlety,cestování,procházky,prostě jedu kamkoliv,jen výlety teď musím vybírat takové,které se budou líbit i mé…

Příspěvky sleduje: 1 turista
Počet příspěvků: 144
Průměrná známka příspěvků: 1,00
Počet přečtení příspěvků: 184 133

Příspěvky uživatele soptinka

Počet příspěvků: 144

Náprstkovo muzeum
Na dnešní výlet jedeme metrem B do zastávky Národní třída, odtud jsme se šli nejdříve podívat k Národnímu divadlu a pak kolem rotundy sv. Kříže Menšího, nazpět jsme to prošli Perlovou ulicí. Muzeum se nachází na B…
Na dnešní výlet jedeme metrem B na Smíchovské nádraží a odtud tramvají č. 12 nebo 20 na Malostranské náměstí, také je možno jet metrem A na Malostranskou a přijít z druhé strany. Z Malostranského náměstí přejdeme …
Na dnešní výlet jedeme metrem C na I. P. Pavlova a odtud tramvají č. 6 nebo 11 do stanice Pod Karlovem. Po levé straně se nachází obchod Billa, po pravé park Folimanka, přejdeme na chodník pod parkem a jdeme kouse…
Na dnešní výlet jedeme autobusem č. 196 nebo 197 na Smíchovské nádraží a odtud tramvají č. 12 do zastávky Sparta. Přejdeme silnici a jdeme kolem stadionu Sparty ulicí U Sparty, ze které pak zahneme do ulice Jana Z…
Na dnešní výlet jedeme metrem C do zastávky Nádraží Holešovice a odtud autobusem č. 112 na konečnou zástavku Zoo Praha - Troja. Vyjeli jsme hned ráno, takže jsme tam byli už 9:15 a u pokladen nebyly žádné fronty .…
Na dnešní výlet jedeme utobusem č. 197 do zastávky Přístaviště a odtud tramvají č. 17 do zastávky Karlovy lázně. Dále jdeme po Smetanově nábřeží ke Karlovu mostu u kterého přejdeme na druhou stranu. Vchod je z bok…
Na dnešní výlet jedeme vlakem z Masarykova nádraží, cesta trvala 47 minut. Od vlaku přejdeme koleje podchodem na druhou stranu, nalevo na kopečku se nachází zámek, u nádraží kostel sv. Ondřeje a Infocentrum, které…
Na dnešní výlet jedeme autobusem č. 135 z Florence do zastávky na znamení Na Smetance. Hned za zastávkou jsou schody do Riegrových sadů, výstava ledových soch se nachází nahoře na kopečku. V ledové místnosti je 70…
Na dnešní výlet se vydáme autobusem č. 389 z Nádraží Veleslavín, zastávka není přímo u metra, musíte přejít silnici a cesta trvala hodinu. Kousek za zastávkou se nachází kostel sv. Jiří, kaple sv. Jana Nepomuckého…
Na dnešní výlet se vydáváme s CK Hello Tour, odjezd byl z autobusového nádraží Florenc a zastávky byly ještě v Lovosicích a Ústí nad Labem. Cesta trvala cca 3 hodiny. Po příjezdu do Drážďan byla prohlídka památek …
Na dnešní výlet jedeme vlakem z Hlavního nádraží do Kolína, cesta trvala necelých čtyřicet minut. Od nádraží se vydáme kolem OC Futurum, pak Kutnohorskou ulicí kolem kostela Nejsvětější Trojice na Karlovo náměstí, kde se nachází Regionální muzeum, Veigertovský dům a Turistické informační centrum. Pak jsme to vzali Zámeckou ulicí k zámku, ten je ale nepřístupný a poté Sokolskou …
Na dnešní výlet jedeme autobusem č. 395 ze Smíchovského nádraží a vystoupíme na zastávce Příbram, Břez.Hory, rozc. Zdaboř. Odtud se vydáme rovně Rožmitálskou ulicí a na semaforu přejdeme na druhou stranu na rohu j…
Na dnešní výlet vyražíme metrem na Hlavní nádraží, odtud vlakem do Kutné Hory hlavní nádraží a pak autobusem č. 533 do zastávky Svatý Mikuláš, zámek Kačina. Celá cesta trvala hodinu a deset minut :-) Na zámku se n…
Dneska vyrážíme autobusem č. 311 ze Zličína do zastávky Mořina, odbočka lom. Autobus moc často nejezdí, takže si raději nejdřív najděte i spoj zpět, nám jel zpátky za dvě hodiny takže času jsme měli až až. Zastávk…
Na dnešní výlet vyrážíme autobusem z Černého Mostu, jezdí každou chvilku č. 412 a 345 cca 40 minut nebo 315 hodinu. Vystoupíme na zastávce Mladá Boleslav, aut.st., kde i Metalová cesta začíná. Naučná stezka má 16 …
Dneska vyjíždíme autobusem č. 305 ze Zličína do zastávky Lány, u hřbitova - cesta trvala 33 minut. Od zastávky jdeme ulicí Ke Hřbitovu a před Hokejovou síňí zahneme do Zámecké ulice. Nejdříve jsme navštívili kostel Nejsvětějšího Jména Ježíše a pak se vydali do zámeckého parku. Na pokladně jsme si koupili turistickou vizitku a pohled, za pokladnou si došli na wc a pak prošli zá…
Na dnešní výlet se vydáme nejprve z Nových Butovic autobusem č. 394 do Berouna, U černého koně, kde přestoupíme na autobus č. 631 a jedeme necelých 20 minut do zastávky Nižbor, U Lípy. Bohužel jsme měli na přestup…
Na dnešní výlet odjíždíme autobusem č. 324 ze Zličína do zastávky Lidice, Památník. Cesta trvá jen 23 minut, vystoupíme, přejdete silnici a Pamatník je hned za parčíkem. Hned za vchodem se nachází muzeum, kde mají…
Na dnešní výlet vyrazíme z Kačerova autobusem č. 333 do zastávky Dolní Břežany - Lhota, jdeme ulicí K Břežanům, Na Průhonu, Keltská, držíme se stále modré turistické značky, rozhledna je vidět již z dálky. Je ve v…
Na dnešní výlet vyrazíme vlakem z Masarykova nádraží do zastávky Úvaly. Poté se vydáme podchodem do ulice Jiráskova, která naváže u Rosenbaumůvova parku na ulici Klánovická, poté Klostermannovou a zabočíme do Klán…
Na dnešní výlet jedeme metrem do Letňan a odtud autobusem č. 159, 375, 201, 378 nebo 185 do zastávky Kbely. Přejdeme silnici a projdeme Centrální park Kbely. Za parkem začíná horní část Pralesa, kde se nachází bro…
Na dnešní výlet se vydáme metrem do Letňan a odtud autobusem č. 159 do zastávky Ctěnický zámek. NS začíná hned u zámku, kde je i velká informační tabule Přezletice na nejposvátnější české cestě a mapa trasy. Stezk…
Na dnešní výlet jedeme z Kačerova autobusem č. 139 do zastávky Pod Jezerkou, kde přestoupíme na tramvaj č. 14 a vystoupíme na zastávce Svatoplukova. Kousek se vrátíme, přejdeme silnici, projdeme podchodem a vchod …
Na dnešní výlet se vydáme metrem ze Smíchovského nádraží a jedeme na Černý Most, odkud pak autobusem č. 303 do zastávky Šestajovice - Balkán. Od zastávky jdeme kousek rovně a zahneme doprava. Rodas - česká svíčkár…
Na dnešní výlet se vydáme autobusem č. 139 z Kačerova, kterým jedeme na Želivského, kde přestoupíme na autobus č. 188 a vystoupíme na zastávce Plaňanská. Kousek se vrátíme, přejdeme silnici a u zastávky se nachází…
Na dnešní výlet se vydáme autobusem č. 240, který jezdí z Hájů a vystoupíme na zastávce Škola - Dubeč. Odtud jdeme kousek rovně, zahneme doprava dolů a přejdeme silnici. Zde se nachází první informační tabule Dube…
Na dnešní výlet jedeme metrem na Muzeum, odkud se vydáme do ulice Vodičkova č. 31. Muzeum se nachází v 1. patře Galerie Myšák. Bohužel už když jsme k muzeu přicházeli byla před námi docela dlouhá fronta, takže jsm…
Na dnešní výlet jedeme autobusem č. 197 na zastávku Lihovar, odtud tramvají č. 20 na Anděl, kde přestoupíme na další tramvaj č. 9. a vystupíme na zastávce  Sídliště Řepy, kde naše NS začíná. NS je dlouhá cca 6,3 k…
Na dnešní výlet vyrážíme autobusem č. 395 ze Smíchovského nádraží a jedeme do zastávky Jiráskovy sady. Odtud jsme šli Lázeňskou ulicí na Václavské náměstí, pak Pražskou z které jsme zahnuli do Palackého a pak do Dlouhé odkud vedou Svatohorské schody, které jsou zděné a zastřešené a 400 metrů dlouhé. Cesta není vhodná pro kočárek ani pro osoby se sníženou pohyblivostí, schodů je…
Na dnešní výlet vyrážíme ze zastávky Ládví a vystupujeme v Mělníku - Fibichova. V Mělníku jsme si prošli náměstí Míru, v Regionálním muzeu si koupili známku a vizitku, na prohlídku jsme nešli. Nesměli jsme zapomen…
stránka 1 z 5

zpět na profil uživatele soptinka