Ze Sukoslavy přes Černčice do Velemína. - diskuse

• Re:
    5.4.2013 14:25

Věřte, že ještě něco zvládnete, jak se říká ,,víra tvá tě uzdravuje".

5.4.2013 12:57

Třeba se knám ještě někdy dostaneš a poznáš zdejší krásy.

• 4.4.2013 18:10

Ta zřícenina kostomlat je fantastická, hrozná škoda, že je to od nás z Valašska "světa kraj". Díky, Vítku, alespoň za fotografie.

• Sukoslavy ...
    4.4.2013 17:12

Přiznám se, že kraj v Českém Středohoří příliš neznám, i když jsem jezdím často a pravidelně. Z dávnějších vycházek mně ale utkvěly v paměti zříceniny hradů Kostomlaty a Ostré u Milešovky. Oba jsou plné romantiky a vládne tu až magická atmosféra, až má člověk dojem, že se stal součástí historie.

• Hrad
    4.4.2013 13:54

Ahoj Vítku moc pěkná zřícenina hradu, sem musím něky vyrazit, to jsem netušil, že máte u Vás takovou krásu.   Honza

• 4.4.2013 8:04

Tak jsem si zase prohlédla místa a oživila vzpomínky, která jsem navštívila před zhruba 5ti lety ale šli jsme tehdy trochu jinou trasou. Jeli jsme jen do Kostomlat za účelem návštěvy hradu ale také se zastavili u kapličky se "zázračnou"vodičkou, ke které se kdysi dělávaly mnohatisícové poutě ale "to všechno odnéééés čas", jak zpíva Waldemar Matuška v jedné písničce, ....jen Němci k ní jezdívají načerpávat energii z těch krásných míst. A vodička je vskutku na chuť výborná!!! No a pak jsme pokračovali k hradu okolo dvou rybníků až k našemu cíli. Ale dumala jsem kde je ta přehrada a to je vlastně retenční nádrž, jak nám tehdy bylo řečeno už nevím kým,taky jsem koukala na fotky abych se přesvědčila, že je to jedna a ta samá o které píšete.To se jde ještě kousek dál směrem od hradu do hloubi lesa..V Kostomlatech je ještě památník obráceným směrem od návsi, ze kterého jede bus a sice upomínka na návštěvu císaře Františka Josefa, kde jsme také byli. Už si nepamatuji jak se tomuto místu říká - ale větvemi prosvítá i hrad Sukoslav. No je vidět Vítku, že se už nemůžete dočkat jara a vycházek do přírody ani já ne, jenže jak to dopadne s mými problémy s pohybovým ústrojím ví Bůh, ale snad ještě něco zvládnu...

Zpět na příspěvek Ze Sukoslavy přes Černčice do Velemína.