Výlet z Jedlové v Orl. horách do Solnice - diskuse

• Poděkování
    5.6.2020 18:28
    Děkuji za upozornění na nedostatky. Ve volné chvíli upravím, aby vše sedělo.
  • Upřesnění k nedostatkům v popisu trasy
    5.6.2020 18:06
    Ze začátku trasy procházíte bývalou osadou Mnichová (ne vesničkou). U Šlitrovy pily teče pouze potok, ne říčka. Dojdete ne k rozcestí, ale k rozcestníku (směrovníku) Proloh a Skuhrov (zde je i mapa KČT). Z rozhledny je vidět údolí říčky Bělé, ne Skuhrov. Skuhrov nad Bělou není městečko, ale vesnice. Byla zde celosvětově vyhlášená firma Porkert, která, bohužel, po privatizaci zanikla a po původních továrnách zbyly pouze ruiny. Je zde ale muzeum těchto výrobků s historií firmy. Pak ještě pozor nad Lukavicí. Zde opustíte modrou turistickou značku (ta pokračuje do Rychnova nad Kněžnou) a dáte se vpravo po zelené turistické značce, která vás dovede do Solnice. Velice cenné je upozornění (chválím za toto) na opatrnost při přecházení komunikace vedoucí k závodu Auto Škoda. Je zde značný provoz. To jsou drobné připomínky k nepřesnostem, jinak pěkný popis.
  • Vřele doporučuji
    5.6.2020 17:32
    Doporučena krásná a nenáročná trasa, vhodná i pro rodinu s dětmi. Styl článku je pěkný, ale s menšími nedostatky.