Skála a Rozkošné údolíčko u Světlé n. S.

pěší trasa, Českomoravská Vrchovina

Popis trasy

Skála
lupa

Na náměstí ve Světlé nad Sázavou vyrazíte po červené turistické značce směrem na západ. Asi po 1 km přijdete na vyhlídku na skále (zvaná prostě jen Skála), odtud pokračujete po červené značce přes les až přijdete k prvním domům obce Dolní Březinka, obejdete hřiště a pokračujete po neznačené cestě do údolí Žebrákovského potoka (viz mapu). Procházka tímto údolím (proti proudu potoka) je velmi příjemná hlavně v parném létě, protože se jde stinným lesem a můžete se osvěžit v potůčku, jehož koryto je plné balvanů. Proto je tohle místo zvané Rozkošné údolí.

Vyhlídka ze Skály

V údolí natrefíte na žlutou turistickou značku a pokračujete po ní až k silnici, kde se dáte doprava a na křižovatce za věznicí znovu doprava Láneckou ulicí, která vás dovede až na náměstí Světlé.

Další informace

Hodnocení:
neumístěno
Délka trasy:
3.834 km
Náročnost:
střední náročnost
Skála a Rozkošné údolíčko u Světlé n. S. navštívili 2 turisté.

Doprava vlakem

Odkud: Datum:
Kam: Světlá nad Sázavou město
(vzdálenost od místa: 0.3 km)
Čas:

1 Dolní ul. Skála Odbočení z turistické značky Údolíčko Odbočení z tur. značky

Diskuse k trase Skála a Rozkošné údolíčko u Světlé n. S.