Šerlich - Luisino Údolí - Jedlová - Deštné - diskuse

• Re: Re: Veřejná doprava
    14.3.2014 8:05
    Jestli to není tím, že Seč už je v jiném, tuším Pardubickém kraji. Tady by měli Perníkáří od Mechováků opisovat....
  • Re: Veřejná doprava
    13.3.2014 14:19
    Ono se to naštěstí netýká jen Orlických hor, ale vlastně celého Královéhradeckého kraje a veřejná doprava je díky tomu zde i hodně využívaná. Spousta linek jezdí o víkendech "zdola" i na Krkonoše a na Broumovsko. Navíc jsou výhodné i tarify IREDO, které tu platí. Proto také my, když jedeme na výlet, bereme auto jen do Hradce a odtud už zásadně vlaky a autobusy, které na sebe ještě i výborně navazují. Za tohle se sluší všem odpovědným opravdu zatleskat a kéž by to tak vydrželo. Zajímavé ale je, že jižním směrem to už tak nefunguje, i když je to taky v rámci IREDA. Dostat se třeba na Seč - taky rekreační oblast - to je o nervy. Asi jako v těch Jeseníkách...
  • Veřejná doprava
    13.3.2014 12:36
    Množství linek které v Orlických horách jezdí mě vždycky udivovalo a jen tiše závidím. Na to jak jsou to vlastně malé hory toho u Vás jezdí celkem dost. Nám v Jeseníkách nezbývá než tiše závidět. Buďte rádi, že to máte.