Přes Skryjská jezírka na Týřov a oklikou přes Slapnici zpátky - diskuse

• 31.7.2015 16:44
    Jedinečná procházka s minimem turistů v zcela zapomenutém kraji u Berounky.
  • RE> Čilá - pozor na odbočku
    3.6.2010 14:50
    Hospůdka se jmenuje u Grillů. Pro zajímavost uvádím, že na skryjském hřbitově, který je nedaleko za školou s pomíkem Barranda, je možno najít hrob Václava Matouška - Fialového poustevníka (dle Oty Pavla).
  • turista
    Simcha
    Čilá - pozor na odbočku
    18.4.2010 12:57
    Včera jsme si prošli tuto trasu a je to vážně nádherný výlet. Pro všechny, kteří se stejně jako my, vydají jen podle instrukcí bez mapy, raději uvádím malé upřesnění k bodu 8: odbočka vlevo je ještě před cedulí Čilá!!! My jsme došli až na náves Čilé a teprve tam jsme odbočili (stále po červené) a zbytečně jsme si tak zašli až do Hradiště a museli jsme se vracet. A to už jsme moc "čilí" nebyli. :-) Místní se na pojem "Hájovna Slapy" moc nechytali, ale nakonec nám přece jen poradili - místo se přesně jmenuje Slap a místní tomu také říkají Podmokelský mlýn. A ještě jedna zásadní informace: ve Skryjích je docela příjmná hospoda se zahrádkou, kde se dá občerstvit. Jméno hospody si bohužel nepamatuju, ale je to po cestě a nedá se minout. ;-)
  • RE> výlet
    12.4.2010 10:20
    Díky - to jste mne potěšili. Jiřka
  • turista
    katka
    výlet
    11.4.2010 18:22
    Rozhodli jsme se s přítelem si jednu pěknou sobotu udělat výlet, zkusili jsme proto tuto trasu a moc se nám to líbilo :-). Děkujeme za tip :-)