Okruh Šance

číslo 1 Nádraží Prahh-Zbraslav 0,0 km

Začátek trasy. Sem se můžete dostat i autem nabo na kole

číslo 2 Mini ZOO 0,2 km

Na zastávce staví autobus č. 165

Okruh Šance

Panorama

Trasa začíná na nádraží Praha-Zbraslav, lze sem dojet na kole cyklostezkou Bráník-Vrané nad Vltavou nebo vlakem i autem.Většina trasy vede po NS Točenská-Šance.Odbočíte doleva podél silnice do Břežan kde začíná zelená turistická trasa . Potom projdete kolem Mini ZOO . Pod 150m dojdete ke Hálkově pomníku.

Potom se stále jde po zelené turistické trasy . Po 640 m musíte přebrodit, přelézt nebo přeskočit Břežanský potok (v letě tu bývá provizorní lávka). Asi po 450m zabočte na lesní pěšinku (na mapách asi nebude).

Pěšinka vede do kopce asi 150m napojíte se na Naučnou stezku . Naučné stezce po 1 km. Končí a napojuje se na žlutou turistickou trasu. Po 560 m dojdete ke zastávce Závist autobusu č. 165, po dalších 500 m dojde zpět ke nádraží

Poslední aktualizace: 6.5.2010
Okruh Šance na mapě
Autor: Tomas503

Příspěvky z okolí Okruh Šance

Pozvání od Keltů
Čeká na vás putování za Kelty, prapředky naší vlasti. Nejstarší a zároveň největší opevněné keltské h…
U turistického rozcestníku cca 1km od Zbraslavi na úbočí kopce Závist…
Dnešní výlet je za zvířátky i za kulturou.Jeli jsme autobusem č.165 od…
Turistické směrovky na nacházejí uprostřed náměstí na sloupu veřejného osvětlení. Zdejším náměstím prochází červeně značená turisti…
Nachází se při severním okraji pražské městské části Zbraslav v ulici Vladislava Vančury, poblíž tzv. Vančurovy vily. Socha stojí v malé…
Památník k uctění památky padlých vojínů a legionářů v první svět…
Když jsme měli strávit víkend na rodinné akci ve Zbraslavské myslivně, tak…
Zbraslav leží v nejjižnější části Prahy. Rozkládá se na levém břehu Vltavy a neda…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou procházku za slavnými muži, kteří, žili, poracovali nebo mají…
Keltské oppidum Závist u Zbraslavi se nachází na vrchu Hradiště, které se vypíná vysoko nad bývalým soutokem Vl…
Hradiště Závist, které vzniklo v 6. století před naším letopočtem , nad…
Pomník mistra Jana Husa, který se nachází v ulici Elišky Přemyslovny ve Zbraslavi, byl vytvořen sochařem J.F: Žákem z bronzu v roce…
Před měsícem jsme se vrátili z cestování po jižní a jihovýchodní Moravě. Moc jsme si však doma neodpočinuli. S vnoučaty předškolního věku to ani…
Nachází se nad městem na vrcholu kopce Havel, který je vyhlášen z…
Karlův stánek
K altánku, který získal své jméno podle toho, že prý se odtud do kraje rozhlížel Karel IV, stojí na místě, kde původně byl kříž na…
Opět je tu článek, pro "pražáky", kteří sice v Praze bydlí, ale neznají…
Ideálná výlet z Prahy je návštěva Károvského údolí. Do Károvského údolí se dostanete jednoduše od vlakové zastávky Praha- Zbraslav. …
Na dnešní výlet jedeme autobusem č. 106 z Kačerova na nádraží Praha -…
JAROVSKÝ TUNEL Historie zdejší železnice sahá do roku 1880. Tehdy byl…