Jedlová a Luž, nejvyšší vrcholy Lužických hor - diskuse

• Re: Re:
    15.7.2016 18:31
    No a vidíte, o Míšeňských vodopádech zase nevím já, ač jsem tam nedaleko v Rumburku přes 50 let žila....a s turistama chodila..Lužické hory jsou hezké, ale přece jen tolik zřícenin a hradů tam není jako ve Sředohoří...tak ať se Vám dobře šlape!
  • Re:
    15.7.2016 11:42
    To je právě problém, že jsme o Milštejnu ani nevěděli. My jsme se rozhodli jet doslova na poslední chvíli, času na přípravu bylo málo a bohužel náš místní znalec se o Milštejnu nezmínil. Ale máte pravdu, podle fotek, které jsem si teď vyhledal, se jedná o lokalitu skutečně zajímavou a za ty 3 km zacházky by stála. A mimochodem, v soukromé zprávě jsem dostal vynadáno, že jsme nezašli na Míšeňské vodopády, taky jsou prý z trasy v dosahu. No, snad jsme nebyli v Lužických horách naposled. Moc nás zaujaly.
  • 15.7.2016 10:47
    Prima výlet,znám to tam,ale když už jste se motali okolo nádrže Naděje a "sirného" pramene a okolo ledové jeskyně, mohli jste ještě zamířit ke zřícenině hradu Milštejn, je nedaleko..., sice malá, ale tím byste vyčerpali všechny zajímavosti, co tam jsou.
  • Bohužel
    15.7.2016 7:07
    Jsem byl jen na Jedlové tak nemůžu ohvězdičkovat, ale i podle fotek paráda.