Českomoravská vrchovina

Českomoravská vrchovina je rozsáhlé pohoří ležící na hranici Čech a Moravy. Pohoří nemá jasnou hřebenovou linii a typický pro něj je jen mírně zvlněný terén, z něhož se zvedají ojedinělé vrcholy do výšky přes 700 m, výjimečně přes 800 m n.m. Tato turistická oblast je obdařena nádhernou, ale zároveň drsnou přírodou. Rozlehlé lesní porosty jsou protkány malebnými údolími. K nejvyšším vrchům patří Javořice (837 m) v jižní části oblasti poblíž Telče a Křemešník (765 m) ve střední části blízko Pelhřimova. Mezi významné památky patří Třebíčský zámek (původně benediktinský klášter z 11. století), město Telč (městská památková rezervace s renesanční výzdobou štítů městských domů a se zámkem), zámek Náměšť nad Oslavou, či hrady Lipnice, Kámen, Roštejn.

Turistika Českomoravská vrchovina
Oblíbená místa a aktivity Doporučujeme
Tipy na výlety Zelená hora - Poutní kostel sv. Jana Nepomuckého Náměstí v Telči
Turistické cíle Vrchol Čeřínek / Buchtův kopec Křížovský lom
Pěší trasy / Cyklo trasy Soutok Želivky a Sázavy Cimrmanova stezka

Chalupa Železné hory - Barovice

Chalupa

Komfortně vybavená Chalupa Železné hory v srdci CHKO. Strávíte zde příjemnou dovolenou v jakékoliv roční době. Ať už chcete trávit volný čas výlety po okolí, na sjezdovce nebo zachumlaní do deky u hořícího krbu. Chalupa je ideální ubytování pro rodinnou dovolenou s dětmi, cyklisty a turisty. Chalupa má veškeré vybavení pro děti (nočník, stupátka, hračky atd. ). K dispozici je velká zahrada s plynovým grilem a ohništěm. Pro děti je připravené pískoviště, klouzačka, trampolína a velká pirátská loď.

Více informací naleznete zde: Chalupa Železné hory - Barovice - ubytování Rváčov, Vysočina.

Další inspiraci naleznete na: chaty na prenájom Vysočina.

Informace:

Poloha: Vysočina / Železné hory / Barovice
Cena: léto 24.000kč, zima 20.000kč / chalupa za týden
Kapacita: 1 až 9 osob
Pokoje: 3 ložnice

Kontakty:

Českomoravská vrchovina

Další chalupy a chaty v okolí Chalupa Železné hory - Barovice

Chalupa v obci Kocourov: 2 ložnice, max. 6 osob. Orientační cena (chalupa za noc): celoročně 2.500kč.
Poloha: Vysočina / Českomoravská vrchovina / Kocourov
Chata v obci Hluboká u Trhové Kamenice: 2 ložnice, max. 8 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 19.900kč.
Poloha: Vysočina / Železné hory / Hluboká u Trhové Kamenice
Chalupa v obci Rušínov - Hostětínky: 5 ložnic, max. 10 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 11.000kč.
Poloha: Vysočina / Železné hory / Rušínov - Hostětínky
Chata v obci Trhová Kamenice - Zubří: 2 ložnice, celkem pro 1 až 9 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 18.000kč, zima 17.000kč.
Poloha: Vysočina / Železné hory / Trhová Kamenice - Zubří
Chalupa v obci Lipka: 2 ložnice, celkem pro 2 až 7 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 25.000kč, zima 20.000kč.
Poloha: Vysočina / Železné hory / Lipka
Chata v obci Lipka: 2 ložnice, max. 6 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 20.000kč, zima 15.000kč.
Poloha: Vysočina / Železné hory / Lipka
Chalupa v obci Modletín: 2 ložnice, max. 6 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 17.000kč, zima 15.500kč.
Poloha: Vysočina / Železné hory / Modletín
Chata v obci Horní Bradlo - Vratkov: 2 ložnice, celkem pro 1 až 5 osob. Orientační cena (chata za týden): léto 15.000kč.
Poloha: Vysočina / Železné hory / Horní Bradlo - Vratkov
Chalupa v obci Trhová Kamenice: 3 ložnice, celkem pro 1 až 9 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 21.000kč, zima 19.000kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Trhová Kamenice
Chalupa v obci Svobodné Hamry: 2 ložnice, max. 5 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 15.100kč, zima 13.200kč.
Poloha: Východní Čechy / Železné hory / Svobodné Hamry

Co můžete navštívít v okolí Chalupa Železné hory - Barovice

Pamětní deska obětem války v Chloumku
Deska se  nachází na budově čp 25. (kulturní dům)je na ní text:ZA SVOBODU A ČEST NÁRODA ZEMŘELI MUČEDNICKOU SMRTÍ V TEREZÍNĚ V ROCE 1945 ANTONÍN MUSÍLEKŘÍDÍCÍ UČITEL TÉTO ŠKOLY JOSEF EIS LESNÍ HAJNÝ Z KŘEMENICE ANTONÍN BLÁHA STAROSTA OBCE PARTYZÁNI BRIGÁDY JANA KOZINY A M. JANA HUSA
Turistické rozcestí leží uprostřed obce v těsné blízkosti památné lípy. Procházejí tudy tyto značené trasy: zelená S směrem - Modletín (rozcestí s červenou značkou Horní Bradlo - Třemošnice…
Malou zvoničku s křížkem potkáte ve Sloupně ve stráni nad silnicí u křižovatky s odbočkou na Kladruby. Místem procházejí modrá a žlutá značka a turistická trasa popsaná na https://www.turistika.cz/trasy/sobinov-stikovska-lipa-a-udoli-doubravy-z-bilku.
Rozcestník je umístěn na okraji obce u sportovního areálu. Směrníky ukazují průběh modré značky západním směrem na Štěpánov, Bezděkov, do údolí Doubravy a Chotěboře, východním směrem na Štikov, Podmoklany, Sobíňov, Hlínu, Synkův kopec a Velké Dářko. Žlutá značka vede na sever přes Vestec do Barovic, na Spálavu a do Horního Bradla, západním směrem pokračuje společně s modrou značkou ke Štěpánovu a dále do Bílku. Místem p…
Rozcestí leží na křižovatce silnic mezi Sloupnem, Bezděkovem a Libicemi nad Doubravou. Směrníky ukazují průběh modré značky západním směrem na Bezděkov, Dolní Sokolovec, do údolí Doubravy a …
Štikovská lípa velkolistá je vedena jako chráněný Památný strom z důvodu jejího stáří, velikosti i tvaru. Je stará cca 600 let. Obvod kmene se uvádí 735 cm, výška 20 m. Najdeme ji na území zanikající osady Štikov nad velkým opukovým lomem. V těsné blízkosti lípy se nachází kamenný stůl se dvěma lavicemi pro připomenutí pověsti, podle které se vojákům vyplácel žold vždy na kamenném stole. Dále je zde přístřešek pro poces…
Vyhlídku tvoří chráněný okraj velkého amfibolitového lomu na území zanikající osady Štikov. Z okraje lomu je nádherný výhled na Železné hory. V těsné blízkosti vyhlídky najdeme přístřešek pr…
Rozcestník je umístěn na návsi Bezděkova. Směrníky ukazují průběh modré značky západním směrem na Dolní Sokolovec, do údolí Doubravy a Chotěboře, východním směrem na Sloupno, Štikov, Podmoklany, Sobíňov, Hlínu, Synkův kopec a Velké Dářko. Místem prochází turistická trasa popsaná na https://www.turistika.cz/trasy/sobinov-stikovska-lipa-a-udoli-doubravy-z-bilku.
Kříž potkáte v remízu na modře značené cestě z Bezděkova do Dolního Sokolovce. Od kříže je velmi hezký výhled na okolní kopce Železných hor. Místem prochází turistická trasa popsaná na https://www.turistika.cz/trasy/sobinov-stikovska-lipa-a-udoli-doubravy-z-bilku.
Západně od osady Zubří se rozprostírá na jihozápadním svahu na ploše 28,05 ha stejnojmenná přírodní rezervace. Po jejím severovýchodním okraji vede zeleně značená turistická cesta z vísky Hluboká do osady Zubří …