Zimní Mravenec - diskuse

• Ano
    22.3.2013 7:15

To je celkem možné, já tu trasu samozřejmě znám, troufl jsem si na ní jednou pěšky, je to značená modrá terenní cyklo - tedy na kole bych tam v životě nejel (potkal jsem tam nevím proč rodinku s kočárkem). Stoupání z Koutů je poměrně dosti brutální, cca do výšky 850m, pak je travers po úbočí přes sjezdovky na rozcestí U obrázku. Po té by se mohl běžkař vydat nahoru po sjezdovce nebo dál po bílé cyklo na normální trasu z Loučné, tudy je to na Dlouhé Stráně nejlepší. To že se areál snaží prezentovat jak uprvuje běžeckou stopu Medvědí je spíš úlitba bohům, na běžkování je skutečně lepší se vypravit tou lanovkou. I když trasa po silničce z Loučné by byla výhodnější (i přes Obrázek), ale to je samo o sobě na celodenní výlet... Ovšem okruh sám o sobě je myslím dosti luxusní.

• turista
    Martin
    21.3.2013 23:32
    Podobný výlet jsme měli naplánovaný minulou zimu, ale s tím rozdílem, že jsme nechtěli využívat služby lanovky, ale vystoupat nahoru na běžkách po trase označené jako "Medvědí hora", o níž web areálu v Koutech hlásil, jak je upravená. Realita byla úplně jiná, ta cesta nestála za nic, vyplatilo se použít lanovku. Podobné zážitky mělo víc lyžařů, jak je vidět z loňských zpráv lyžařů z Jeseníků (ta moje je z 29.12.). Takže Dlouhé Stráně a okolí jsme ani pořádně projet nestihli...