Zelená hora - Poutní kostel sv. Jana Nepomuckého - diskuse

16.12.2016 18:07
    Mít tak křídla...
  • 15.12.2016 11:33
    Matně si pamatuji, že svého času jsem po Santiniho i Dientzenhoferových stavbách celkem dost a rád jezdil. Uvnitř zelenohorského Nepomuka jsem však nikdy nebyl - koneckonců si stále myslím, že z venku je tento skvost mnohem zajímavější. Jen jsem tady vždy litoval, že nemám křídla ...
  • Re: Žďáry
    23.11.2016 21:00
    Přeji Vám pěknou podívanou:-) a zdravím. A.
  • Žďáry
    23.11.2016 12:43
    Tak mi zrovna došla zpráva, že příští letní zájezd máme zrovna do Žďárských vrchů. Možná že se zase po létech podívám i do toho Jana Nepomuckého. Naposledy jsem byl uvnitř když ještě nebyl v Unescu, takže vstup nic nestál. Ale ono je tam pěkně i bez kostela na Zelené hoře. Skály, rybníky a semtam stylové hospody, málem jak z Ladových obrázků. Dost jsem zvědav, jak to tam prokáceli. Slibovali na CHKO, že budou kácet kolem skal, aby byly vidět. Palice, Dráteníky, Bílou skálu, Devět skal aj. znám jen v lese.
  • 21.11.2016 12:51
    Místo se zvláštním kouzlem a atmosférou. Také se sem rád vracím.