Ze Žalhostic do Velkých Žernosek a podél Labe do Libochovan - diskuse

• 1.9.2014 18:39
    D.den! Udělejte to pane Doležal, bude se Vám tam moc líbit!!!!!
  • 1.9.2014 18:09
    Opět krásný a poutavý článek. I když jsem přímo v těchto místech nebyl, už dlouho mě lákají a já věřím, že brzo tuto zajímavou část navštívím, zvláště když jste mě tak naladila.
  • 31.8.2014 12:58
    Moc hezký cestopis a fotagrafie, některá místa po mne známá a jiná neznámá. Opravdu je tam překrásně! Honza
  • 30.8.2014 22:13
    To nádraží Velké Žernoseky je i pro znalého, jako jsem například já, opravdu k nepochopení, ono leží v Žalhosticích a přitom samotné Velké Žernoseky jsou o nějaký kilometr dále. Ono by logicky bylo dobré, nazvat toto nádraží třeba Žalhostice-Velké Žernoseky, problém je ale, že jedno Žalhostické nádraží už existuje a to na horní trati z Lovosic do Litoměřic a dále na Českou Lípu. Mohli by to ale třeba i nazvat Žalhostice horní a Žalhostice dolní nádraží, je to ale holt tak, jak je. Jinak Porta Bohemica a celé Labské údolí je opravdu úchvatné území, rád do těchto míst jezdím, třeba se i jen tak projet na kole, nebo si vyšlápnout pěšky na Kalvárii. Ne nadarmo se tomuto míst říká, jak se říká, česky Brána Čech latinsky Porta Bohemica :-)