Ze Starých Splavů na Starý Bernštejn… - diskuse

• 15.9.2014 9:13
    Moc hezký článek a fotky...I mě jsou některá místa dost známá, neboť jsem bydlela na severu Čech a s turisty "brázdila" široké okolí.Je tam skutečně moc hezky!
  • Re:
    14.9.2014 22:06
    Pro kolegu Trapera: Většinou nás chodí víc ale jsme naprosto volné sdružení. Společný nám je jen důchodový věk takže můžeme občas i ve všední den. A samozřejmě rádi chodíme do přírody. Zdrávi došli
    14.9.2014 22:01
    V tom s Vámi souhlasím ale Vy to pravděpodobně do Lužických a Středohoří máte přece jen blíž. Já když se tam z Prahy dokodrcám vlakem nebo autem tak toho chci stihnout víc. A nezapírám že chci aby tělo vědělo že se musí trochu hýbat aby příliš nezakládalo na sádlo. I já čtu vaše popisy a vím že máte široké okolí v malíčku a některé jsou pro mě inspirací. Mějte se fajn
  • 14.9.2014 16:57
    Vybíráte si opravdu pěkné trasy a navíc pro mě známé. Jen někdy je méně více. Takové trasy je dobré si pořádně vychutnat, poloviční by bohatě stačilo.
  • 14.9.2014 13:33
    Pěkná procházka, trochu závidím soudržnost přátel.

Zpět na příspěvek Ze Starých Splavů na Starý Bernštejn…