Výstup ma královnu Českého Středohoří - horu Milešovku - diskuse

• Bravo!
    12.10.2013 10:04
    I já se přidávám k zástupu gratulantů a pevně doufám, že i mně bude na "stará kolena", dopřán taková vitalita a hlavně odhodlání jako vám. Kdybych měl klobouk, tak před vámi smeknu, jako před Královnou českých turistů. Ať vám to i nadále šlape.
  • Gratulace!
    6.10.2013 23:45
    Přijměte ode mne OBROVSKOU gratulaci. Vidím, že mě Vítek předběhl, to víte Rychloběžka se nezapře. Cestu a osadu Bílku jste popsala tak krásně, že při čtení Vašeho cestopisu jsem zase byl v duchu na tomto krásném místě. Obdivuji Vaši vůli a Vaši rodinku, mějte se překrásně!!!!!!!! Honza
  • 6.10.2013 21:42
    Takto veřejně Vám ještě jednou gratuluji k Vašemu zdolání Milešovky, že jste to zvládla, je důkazem, že to ještě není s tím zdravím tak zlé, jak to může někdy vypadat. A hlavně velké poděkování patří i Vaší rodině, že Vás podpořila v této akci. Zaslouží si určitě velké uznání. Přeji ještě mnoho takových úspěšných výletů a hlavně ať i to zdraví v rámci možností slouží.