VRBNO 2016 - 2.Cesta do Heřmanovic a Zlatých Hor - diskuse

• 24.10.2016 16:22
    Marku - jenomže na fotku se už nevlezl ten dav, který se zrovna na prohlídce mačkal uvnitř!
  • 24.10.2016 14:56
    Ty "rejvízské" židle bych také viděl spíše jako novodobé originály, své slavné historické předchůdce pouze vzdáleně připomínající. A pokud tu hrstku lidí před zlatorudnými mlýny považuješ za "lidí jako máku", tak bych Ti přál vidět ty davy, které tady jsou o hlavní sezóně. V každém případě se ale jedná o velmi pěkný článek i fotografie.
  • 19.10.2016 21:15
    Ahoj Františku, pěkný článek a překrásné fotky, ty židle jsem si chtěl kdysi dávno vyfotit na Rejvízu a došel mi akorát film. Honza
  • ...
    13.10.2016 17:06
    Škoda té Žebračky. Ale elektřina v drátech a kamery neslouží zvídavým turistům :-). Taky mám nutkání všude vlézt. Ale někdy to holt nejde.
  • Re:
    13.10.2016 7:38
    Možná to budou i některé originály. I když ty pravé co se ukazují návštěvníkům na obrázcích jsou v salonku (vpravo od vchodu, myšleno na Rejvíze). V samotném výčepu jsou nové kousky podle aktuálních štamgastů. Když jsem tam byl posledně, díval jsem se na jednu z nich a říkal jsem jestli to není Lou Reed. Prý ne, byla to paní provozní.
  • 12.10.2016 19:49
    Ano ty židle jsou rejvízské. Akorát nevím, jestli jsou to originály nebo kopie, neb jsme muzeem prošli bez průvodce a já si nevytáhl brejle. V penzionu na Rejvízu jsem je v salonku přes okno též viděl, ale už je to také nějaký ten pátek.
  • 12.10.2016 18:57
    Nebývaly ty vyřezávané židle kdysi v rejvízké hospodě? Mám dojem, že jsem je tam v rezervované místnosti naproti šenku kdysi před několika desítkami let viděl.
  • Zlaté
    12.10.2016 18:49
    Musel jsem číst velmí pozorně, zdali jsi něco důležitého ve Zlatých Horách neopomněl. Je tam skoro všechno. Zlatorudné mlýny mám relativně v čestvé paměti, bo jsem tam v květnu maloval značku z Ondřejovic, na exkurzi jsem byl kdysi dávno, když byly mlýny čerstvě vystavěné, byl to myslím všední den ještě před prázdninami, tak nebyl velký nával. Ono tam beztak je k vidění hlavně to, jak se zvedají stoupy a buší do kamení, které má představovat zlatonosnou rudu. Pak si to lidi ráchají ve vodě ve zlatokopecké pánvi.
  • 12.10.2016 17:14
    Díky, Rudo.
  • 12.10.2016 17:00
    Moc krásny článok, pekné fotky, no proste Franta.