TRANSSIBIŘSKÁ MAGISTRÁLA - RUSKO (2010) - diskuse

Ing. Petr Navrátil
    Prosba o informace ohledně přímého vlaku z Budapešti do Moskvy..R16.
    1.4.2013 21:58
    Dobrý večer vážený pane, mám jet se dvěma žáky do Moskvy na soutěž odborných vědomostí s odjezdem dne 20.4.2013. Jeden žák zatrím nemá pas..měl by jej mít až cca 12.4....takže sotva stihneme ruské vízum na Konzulátě v Brně, nikoliv ji běloruské. Cesta přes Ukrajinu by se hodila, jak jsem od Vás zjistil, není potřeba ukrajinské vízum.Můžete mi, prosím, napsat více informací o příslušném vlaku či kde informace zjistím a kde mohu zakoupit jízdenky na vlak..asi z Brna do Budapešti a potom do Moskvy, samozřejmě v přímé návaznosti. S pozdravem a poděkováním Ing. Petr Navrátil, 607180037
    Luboš
    31.8.2011 22:36
    Transsibiřskou magistrálou z Moskvy do Irkutsku k Bajkalu, dále Transmongolskou magistrálou přes Ulaanbaatar a poušť Gobi do Číny,      čínským vlakem z Pekingu do Xianu, letecky do Bangkoku a autobusem na Phuket. Galerie z loňské cesty zde: www.transsibirskamagistrala.cz
    Jana
    28.7.2011 13:33
    V luxusním kupé s TV a vaku WC mezi zahraničními turisty to jaksi trochu ztrácí smysl a zejména svoje kouzlo...

Zpět na příspěvek TRANSSIBIŘSKÁ MAGISTRÁLA - RUSKO (2010)