Švestkovou dráhou za Ulrikou. - diskuse

• 20.9.2016 19:25
    I já jsem si kdysi udělala výlet do Třebívlic a jela tímto vláčkem, kde nám bylo nabídnuto i pohoštění, jak krmě, tak pití. Bylo to fajn, výhledy po okolí byly nádherné! Na rozdíl od vás byla expozice baronky von Lewetzov otevřená a tak jsem ji shlédla. Když budete mít někdy zase chuť "výletovat", zajeďte do Mostu, kde je také na co se dívat (hrad Hněvín, přesunutý kostel, napouštějící se jezero Most) a navštivte muzeum, kde je věnován baronce Ulrice von Lewetzov celý velký pokoj s halou, kde uvidíte daleko více věcí než v samotných Třebívlicích, neboť toto město odkoupilo její pozůstalost vzhledem k dluhům, které zanechal její příbuzný.
  • 20.9.2016 16:15
    Pane Karle, to víte, že Vám, i ostatním popíši, o který motoráček se jedná. Je to řada 240, přezdívaná Singrovka. Tento motorový vůz, pokud nebylo jinak v den Vaší návštěvy, je konkrétně M240.0113. Zrovna v sobotu 17.9.2016 jsem Singrovku fotil v Podsedicích :-) Třebívlicko a okolí je krásné, o tom není pochyb, pro mě extra, když část mé krve pochází z Třebívlic. Věřím, že se Vám tady u nás stále líbí a že na můj rodný kraj nikdy nezanevřete :-)

Zpět na příspěvek Švestkovou dráhou za Ulrikou.