Sváteční procházka na Kubačku. - diskuse

7.1.2016 14:18
    Děkuji za pochvalu i za přání :-)
  • 6.1.2016 21:45
    Super článek, krásné fotky,zajímavé čtení. My jsme doma relaxovali a vydýchávali únavu a stres, který jsme v obchodech jako prodavači a také výrobci přírodní kosmetiky zažívali. Proto ti závidím, že jsi se odhodlal někam vydat. Jen tak dál Vítku a hlavně ať slouží zdraví.
  • 5.1.2016 17:55
    Krásné, až dojímavé fotečky z překrásné krajiny.
    30.12.2015 12:48
    Počasí bylo opravdu parádní, ale zrovna ne moc zimní, spíše jarní, ale co, hlavně, že bylo hezky a západ slunka se vydařil.
    30.12.2015 12:45
    Rádo se stalo :-)
  • 29.12.2015 20:53
    Ahoj Vítku, ty fotky jsou opravdu parádní, některé se povedou jednou za život. Počasí překrásné, to musel být hodně dobrý výlet. Měj se Honza
  • 29.12.2015 17:24
    Díky Vítku, nádhera, že človek až závidí. K nám počasie nebolo až tak štedré. Zdraví Rudolf.
    29.12.2015 15:18
    Díky Franto za přání, připomínáš mi tím jeden můj výlet, shodou okolností též měřil 18 kilometrů, viz mé trasy- ,,Ze sedla Zbojská přes Tri kopce do města Tisovec." Nic náročnějšího jsem až doposud snad neuskutečnil. Nešlo by ani tak o tu délku, ale o to převýšení a náročný terén všeobecně. Po dokončení tohoto výletu jsem necítil tělo, respektive, byl jsem rád, že jsem se udržel na nohou :-) Též i já Tobě Franto a samozřejmě i Janě přeji mnoho zdraví a zdařilých výletů v roce 2016! Vítek.
  • 29.12.2015 9:48
    Vidím, že se Ti - zvláště podle těch parádních obrázků - výprava víc než vyvedla. Já včera v Chřibech na sluníčko štěstí neměl, ale zato jsem ušel 18 km a teď mne tak bolí celý člověk, že ani nemohu psát. Ale abych Ti popřál hodně zdraví a krásných výletů v roce 2016, to ještě svedu. A tož se měj moc pěkně, Vítku! Franta
    28.12.2015 21:39
    Děkuji za slova chvály, z toho, jak chválíš mé výtvory, bych mohl být domýšliví, ale to není naštěstí má vlastnost :-)
  • Re: ...
    28.12.2015 21:35
    Na Nový rok vyrážím také pravidelně do přírody a o ten roku 2016 míním též vyrazit, už vím kam, ale samozřejmě neprozradím, kam, to je tajemství, které odhalím až po výletu. Též i Tobě přeji hodně pěkných zážitků v přírodě v následujícím roce, je co objevovat.
  • 28.12.2015 19:20
    Nádhera. Tu viditelnost, výhledy, slunce, ti tedy závidím. Já jsem fotil v mlze a nakonec ve tmě. A při zpáteční cestě jsme projeli okolo auta, které se v té tmě a mlze netrefilo na správnou silnici a skončilo na štěstí na trávníku bez příkopu. Tak jak mají vypadat moje fotky. Ty tvoje jsou skutečně parádní.
  • ...
    28.12.2015 15:05
    Zavedl sis, Vítku, pěknou tradici, o druhém dnu vánočním se vyvětrar. Dříve jsme vyráželi do přírody na Nový rok (1.1.). Bylo v tom i trochu pověry (jak na Nový rok, tak po celý rok). Asi bychom nějakou podobnou tradici mohli zase obnovit. Tobě s Rinou vyšlo i počasí (i když bez sněhu), mohli jste sledovat to úžasné přírodní divadlo, západ slunce. Přeji hodně pěkných zážitků v přírodě i v příštím roce 2016.

Zpět na příspěvek Sváteční procházka na Kubačku.