Rothenburg ob der Tauber, město a vánoční trhy - diskuse

• turista
    Veselin Nermut
    7.1.2018 11:40
    Rothenburg jsem navštívil čirou náhodou, několik dnů před vánoci. Město mě doslova uchvátilo svou krásou, umocněnou atmosférou vánoc. Ještě že byl volný hotel u nádraží a já si mohl městečko vychutnat ještě druhý den. Přirovnal bych ho vzdáleně k severočeskému Úštěku. Překvapily mě přívětivé ceny v restauracích. Doporučuji.
  • 25.12.2015 19:04
    Německo je vůbec mezi našimi turisty dost opomíjeno. Vždycky je mi divné, že množství nádherných zdejších míst vůbec není inzerované. Jakoby neměli o turisty žádný zájem. Rothenburg leží na turisticky velmi atraktivní trase Burgensstrase s městy Nordlingen-Dinkelsbühl-Rothenburg o.d.T.Byl jsem nejen v Rothenburgu, ale i mnoha dalších podobných starých historicky zachovalých městech, o kterých se u nás vůbec nemluví. Schwabisch Gmünd, Tübingen, Bad Münstereifel, Hannoversch-Münden, Hameln, Altensteig, Eppingen..., další v Hartzu (Wernigerode, Goslar ad.). Hodně z nich jsem navštívil ještě dřív, než jsem objevil Tutistiku, takže v mých cestopisech nejsou zdaleka všechny.
  • Re:
    22.12.2015 23:49
    Děkuji za Váš komentář. Máte pravdu v tom, že televize se zaměřují více na komerční cestování, což jsou nákupy, pláže a moře nebo ještě dnes atraktivní wellness, ale historie, krása starobylých měst je trochu opomíjena. A třeba i v Rothenburgu i v Dinkelsbühlu zanechal své stopy i Karel IV, takže tak trochu patří i k našim dějinám. A máte pravdu v tom, že fotogalerie není velká, ale v tomto předvánočním čase zde bylo plno lidí a musel jsem pečlivě vybírat, aby fotky byly bez cizích osob, zvlášť když je to "oficiální web". Pokud máte zájem vidět i některé další fotografie, můžete se podívat na moje FB stránky, jméno je Petr Klauda (jsem tam v červené větrovce na úvodní fotografii) a všechny má fotoalba jsou veřejná.
  • 21.12.2015 17:53
    Je zajímavé, že naše veřejnoprávní i soukromé televize nás zahlcují informacemi o možnostech levných nákupů v německém příhraničí, ale o kráse takových městeček tajemně mlčí. Z Moravy si sem sice asi na vánoční trhy nezajedu ani autem ani s CK na zájezd, ale v každém případě díky za tip. Jenom trošku lituji, že chybí obsáhlejší fotogalerie ...

Zpět na příspěvek Rothenburg ob der Tauber, město a vánoční trhy