První zahřívací vycházka po zimě okolo Teplic - diskuse

• turista
    Miloslava
    5.4.2015 18:50
    Dobrý den, ten křížek u Kudlichova pomníku s datem 2.8.1762 se bude pravděpodobně vztahovat k události v bitvě o Freiberg - porážka generála Seydlitze v Teplicích dne 02.8.1762
  • Re: Re: Re: Re: Re:
    13.4.2013 7:08

Díky moc za uklidnění Klano, já miluji přírodu a chci si ji i prohlédnout, když ji procházím a zvlášť místy, kde jsem ještě nebyla a taky chci fotit, ale maratón to tedy v ní dělat nechci.To jsem zkusila jednou s jedním turist.oddílem a ty to šlapali na počet km a to není nic pro mě.  Já už jsem ale psala představitelům turistiky na těchto stránkách aby to opravili, protože mě na ten špatný datum upozornila moje dcera, ,která o tom věděla že chci Milešovku zdolat 8.května ale holt jsem to popletla..., ale dosud to neudělali a já jsem se snažila to edititovat ale nešlo mě to.Takže ještě jednou děkuji za Vaše hezká ukliňující slova!

• Re: Re: Re: Re:
    12.4.2013 22:30

Dobrý večer , ten výstup je 8. května, nebojte se nejsme závodnící a adrelanin je mi cizí. Se mnou půjdou i moje dcery jedné je 15 a druhé 11 a můj kamarád z práce jde taky s rodinou, my chodíme na pohodu spíš je musím honit já. Loni nás bylo na výstupu 25 a rádi Vás 8. května mezi sebou uvidíme.SmileJá jako náčelník výstupu jdu poslední a se mnou mladší dcerka, ta co má ráda toulání lesem. Mějte se krásně Honza

• Re: Re: Re:
    12.4.2013 7:17

Klano - máte dobrý cíl!!!!! Tu Milešovku chci zdolat s Vámi - už vím od Vítka a dostala jsem pozvánku od něj na 8.března k výstupu ale jak to dopadne...ví jen Bůh ale s Vámi mladými myslím že dobře, že byste mě nenechali ve štychu-)! Opárenské údolí je krásné,chce to začít hradem, ten je malý a pak sejít do vsi a projít opárenským údolím - je to vskutku krása....a Hazmburk? Ten je přímo úžasný! Tam jsem byla asi před 3 lety.Kdysi dávno se zaměňoval svojí podobou z Bezdězem- tedy samozřejmě jen z dálky svými věžemi....Tak mnoho zdaru ke splnění svých předsevzetí!

• Re: Re:
    11.4.2013 21:38

Dobrý večer, jenže já jsem takový snílek a potřeboval bych aby ta koruna měla alespoň 40 stran + 40 stran, ale teď vážně musím se držet při zemi a plnit si své výletní sny postupněSmile. Letos mám jasno Milešovka, Hazmburk a Opárenské údolí.

• Re:
    11.4.2013 13:46

To Vám Vítku moc a moc děkuji za to držení palcůSmile,ale aby těch držení palců pak nebylo tolik, že by mě místo nohou narostla křídlafoot, lítat tedy neumím,Smile.fotky samozřejmě můžete přidat ale dejte tam svoje jméno, aby to pak nevypadalo, že se chlubím cizím peřímfoot! Zdravím a díky!

• 11.4.2013 13:20

Pěkný článek, v těchto Kladrubech jsem už jednou byl a to díky tomu, že tu bydlí mladý kovář, který nám jezdí okovávat naši kobylu, takže díky tomu, že jsem tu byl, tak jsem z místa kousek od Kladrub (nějaká křižovatka mám dojem na Teplice, Lovosice a samozřejmě do Kladrub) pořídil nějaké snímky na naše krásné České středohoří z již vámi zmiňovanými dominantami Milešovky a Kletečné. Když vám to nebude vadit, tak do fotogalerie tohoto článku ty snímky přidám. Jinak i já Vám společně s panem Karlem budu držet palce, čím víc lidí Vám ty palce bude držet, tím lépe.

• turista
    Miloslava Rýznarová
    Re:
    10.4.2013 22:19
    Pro klanu! Co takhle si hodit korunou?
  • 10.4.2013 20:53

Jaro je před námiSmile, líbila se mi ta fotka s Milešovkou a Kletečnou, z téhle strany jsem je viděl poprvé. Komáří Vížku mám taky v plánu zdolat, ale co dřív?

• 10.4.2013 18:59

Pardon, překlepla jsem se, jaro je PŘED NÁMI!!!!! Ne za námi! Za námi je ta hnusná a dlouho trvající zima!wink

• 10.4.2013 18:57

Milý Karle! Jaro je již určitě za námi a čeká nás spousta a spousta vycházek a poznávání krásných míst.... tedy snad..., neboť když Pánbůh dopustí, i motyka se spustí, jak se říká:-). A tak děkuji moc za vaše držení palců a jestli to budete šidit a budete držet málo, to uvidím a pak si mě nepřejte!!!!!

• První vycházka...
    10.4.2013 18:29

Milá Mílo. Držím vám všechny palce, i na nohouSmile, aby se vaše kolena natolik umoudřila, aby vám dovolila opět plně si vychutnat nadcházející turistickou sezónu. Jak vidno, i v okolí Teplic se najdou zajímavá a atrativní místa. Věřím, že počasí se už konečně vyblbne a příjde dlouho očekávané jaro.