Od visegrádské smlouvy po ostřihomské muzeum křesťanství (Maďarsko a Slovensko 2018 / 1) - diskuse

• 15.8.2018 9:56
    Díky. Docela rád bych někdy sedl do auta a jel do Maďarska na delší časový úsek. V této zemi se totiž nachází mj. neuvěřitelné množství různých románských a gotických kostelíků a kaplí, často v podobě romantických polozřícenin. Jenom nevím, jestli mi to někdy vyjde ...
  • 14.8.2018 12:45
    To není pravda, zajímají. Když jsem poprvé uviděla ze slovenské strany na druhém břehu Dunaje katedrálu v Esztergom, nevěřila jsem vlastním očím. Také jiná místa v Maďarsku jsou velmi zajímavá a máme to z domova kousek. Díky za článek.
  • 13.8.2018 16:55
    Dnes už památky v býv. RVHP asi nikoho moc nezajímají. Teď letí Chorvatsko a zámořské destinace. pro mně je článek možností na vzpomínky. Ve všech těch městech, mimo Esztergom, jsem měl známé. Ale i tu jsem navštívil. Maďarsko není velké, ale i tam se najde pár zajímavostí.

Zpět na příspěvek Od visegrádské smlouvy po ostřihomské muzeum křesťanství (Maďarsko a Slovensko 2018 / 1)