Novoroční návštěva Milešovky a jejího okolí - diskuse

• Re: Re: Re:
    3.1.2014 13:31
    I Vám pane Karle přeji krásný nový rok a v něm mnoho pěkných zážitků. Toto přání je samozřejmě věnováno i panu Hříbalovi, jenž jsem mu v odpovědi na jeho komentář zapomněl blahopřát.
  • turista
    Karolus
    Re: Re:
    2.1.2014 17:58
    Milý Vítku. Smekám před vámi imaginární klobouk, Silvestr a následný Nový rok se opravdu dá důstojně oslavit i bez podpory alkoholu a vaše novoroční tůra jen dokazuje, že zážitky tohoto druhu dalece předčí alkoholové opojení. Mlhu na Ostrém, kde z mlžného oparu až magicky vystupoval vrcholek Milešovky jsem už zažil a je to nezapomenutelný okamžik, tak vím o čem píšete. Přeji vám do Nového roku mnoho podobných zážitků.
  • Re:
    2.1.2014 12:49
    Děkuji za pochvalu i za přání.
  • 2.1.2014 7:28
    Moc pěkné. Přeji Ti mnoho takových pěkných turistických zážitků v letošním roce.Já jsem si za první výšlap zvolil můj oblíbený vrch Bořeň. Také zde byla mlha.
  • 1.1.2014 20:41
    Děkuji všem za příjemná i pochvalná slova, z výletu mám Franto určitě velmi dobrý pocit a Tobě Honzo ještě zvlášť děkuji za gratulaci. A k tobě Jirko, Haná je také určitě krásná, i když ne zrovna kopcovitá, ale všude kopce být nemohou.
  • 1.1.2014 18:04
    Teda to jsou ale krásné fotky - smysl pro detail je na nich pěkně vidět. A tvoje odhodlání vystoupat nahoru na horu je obdivuhodný. Já jsem se vrátil s rodinou před chvílí z ,,předlouhé" čtyřkilometrové procházky po okraji Olomouce po rovinaté Hané.
  • 1.1.2014 17:07
    Ahoj Vítku, gratuluji k výstupu na Milešovku, já do května musím něco natrénovat. Taky jsem dnes vyrazil na procházku do našich lesů a počasí tu máme lepší. Honza
  • 1.1.2014 14:48
    Výborně Vítku - tos mne teda dost překvapil : hned na Nový rok po ránu taková veliká tůra, ale pevně věřím, že máš z tohoto výletu velmi dobrý uspokujující pocit ! My jsme s manželkou rádi, že sedíme doma v teple a smolíme do Turistiky naše první letošní články ...