Můj první vandr - Jeseníky - diskuse

• 20.2.2013 1:07

Franto, perfektní. Jsem se náramně pobavil a zasmál. Svoje paměti bys mohl vydat i knižně. Díky za ně.

• 18.2.2013 21:43

Jo jo, mládí pryč, do důchodu daleko, ale ty vzpomínky nám nikdo nevezme. Móóóóc pěkně napsané Františku, píšeš velmi interesantně. Škoda, že spousta mladých dnes vůbec nečte, to jsou jen mobily, tablety, kino....Ale jsou i výjimky a já jsem tomu velmi rád....

• 18.2.2013 11:19

Super příspěvek. Výborně jsem se pobavil. Já měl první čundr v 15 letech stopem do Bratislavy, ale tolik si z něho rozhodně nepamatuji. Ovšem tu zkušenost s kontrolou OP v každém pohostinství hned po dovršení legislativní dospělosti mám také.

• 17.2.2013 23:53

Ahoj Franto, no já žasnu, tak dlouhý článek a ještě hezky napsaný, hlavně to nářečí a ty dobrodružné zážitky. Kdyby jsi tohle vidal knižně a ještě nějaké příběhy k tomu, tak by jsi podle mě, Honzi a počítám i ostatních měl o čtenáře postaráno. To myslím vážně. Fakt o tom popřemýšlej. Vítekwink.

• 17.2.2013 21:33

Ahoj Franto krásný článekSmile, při něm jsem si zavzpomínal na svoje čundry a před vojnou jsme s kamarády jeli celou Lužnici a byla to jedna z mých nejlepších dovolených v životě. Franto pokud se neživíš jako spisovatel, tak o tom přemýšlej. Honza

• 17.2.2013 20:04

Myslím, že je nás víc, co jsme začínali podobně. Při útěku od rodičů ke svobodě v přírodě jsme v ní nakonec dostali pochopení pro tu krásu a proto se tam stále vracíme. Já už jsem měl ke vztahu k přírodě a toulavým botám základ od svých rodičů, takže mně k tomu kroku moc nechybělo.

• 17.2.2013 15:16

krásné, ale nejhorší na tom je, že mi ta poměť už slouží podobně