Jak jsem jel přes půl Evropy... bez dokladů - diskuse

• Docela nedávno
    8.10.2014 21:30
    jsem zažil ve vlaku z Prahy do Basileje švýcarské pohraniční policisty při kontrole asi 25letého kluka jen s příruční kabelou - provinil se zřejmě čírem na hlavě a trochu tmavší pletí. Prohledali ho přímo ve vagónu před ostatními cestujícími, per rectum naštěstí nestihli, a proti předchozím německým policistům byli velice nepříjemní. Jeden policajt měl piercing v uchu, německá policistka zas pro změnu v nose, ale číro opravdu ne! Mě si nevšimli, i když jsem měl 30 kilo báglů - jsem totiž bez číra a bílej jak padlej sníh :-))) Však jsem se pak taky se Švýcary rychle rozloučil!
  • turista
    jirka
    dobry
    7.2.2010 19:55
    Dobry, gratulace ;)) ja mam s celni kontrolou ve svajcu spis negativni zkusenosti, jednou sem tam jel stopem a kontrolovali me dost dukladne, sel sem az do naha a o par let pozdeji, sem jel autem s kamosem ze svajcu do italie, auto slo na hever a my opet do naha ..... samozrejme sme zadne drogy ani nic ilegalniho nemeli :)) j.

Zpět na příspěvek Jak jsem jel přes půl Evropy... bez dokladů