Grand hotel Lienz - rodinný hotel, nejlepší dovolená v Rakousku

Grandhotel Lienz ***** je v první řádě velice příjemný rodinný podnik. Přátelská či spíše rodinná atmosféra začíná hned prvním úsměvem slečny na recepci. Pokračuje přes příjemnou starostlivost anglického číšníka nebo další obsluhy restaurace, včetně pana ředitele hotelu Johannesse Lechleitner, který nám osobně představil celý hotel. My se s vámi o tento příjemný zážitek podělíme s vámi.

Budovu hotelu, nedávno komplet nově vybodovaného, najdete téměř v ideální poloze u centra města Lienz, na jihu Rakouska, v bezprostřední blízkosti Dolomit a Hory Grossglockner. Hned vedle hotelu protéká řeka Isel. Ta je významnou vůči hotelu hlavně tím, že ochlazuje pokoje místo klimatizace. Elektřinu vytváří solární panely a mnoho dalších ekologických technologií vytvářejí tzv zelený hotel.

Služby – wellness – medical center

V přízemí najdete snadno veškeré služby, které Grandhotel Lienz nabízí. Hned u recepce můžete posedět v loby baru, nebo přejít do restaurace. V chodbě k ní vás určitě překvapí okno v podlaze, kterým vidíte aktuální dění ve vinotéce v přízemí. Naopak pánové při degustacích uvítají zajímavý výhled. Od recepce se můžete snadno přemístit do lázeňského wellness centra s masážemi, pedikúrou a dalšími službami. Pro sportovce je zde bezvadně vybavená posilovna a bazén. Svoji letní přípravu zde absolvoval třeba fotbalový tým CSKA Moskva. Prostě kompletní a profesionální péče i tělo

Další částí přízemí hotelu je klinika neboli zdravotnické centrum. Zde léčí zejména bolesti zad univerzitní profesor, primář Lienzské kliniky, Dr. Peter Leileitner. Pomocí čínské medicíny a moderních přístrojů vašim zádům a dalším bolestem rozhodně pomůže. Sám se také zasloužil o výzdobu lázeňské části hotelu svými obrazy. Některé zdravotní pojišťovny hradí až 70% léčby a procedur. Více najdete na stránce www.grandhotel-lienz.com/de/medical-spa/

Vaše chutě na dobré jídlo nebo pití můžete uspokojit pěti moderně vybavených restauracích a barech. Jídlo je smyslový zážitek a jeden z těch nejlepších vy zde zažijete.

Polopenze při vašem pobytu vám zajistí gastronomický festival. Svůj stolek najdete snadno, je na něm ručně vytvořená keramická cedulka. Součástí snídaně jsou domácí jogurty, sýry a další produkty z okolních farem a prakticky cokoliv, co vás napadne, včetně ovoce. Z toho si můžete sami hned vyrobit jakýkoliv džus. Pobyt vám hned od rána klidně může zpříjemnit šampaňské s jahodami.

Na ty večeře nikdy nezapomeneme. Je připraveno několika chodové menu, kde máte na výběr vždy ze dvou jídel. Malé porce vám umožní vychutnat více porcí, moderně upraveného, profesionálně připraveného jídla. Dokonce si můžete vybrat bezlepkovou nebo diabetickou stravu. Kuchyni vede pan šefkuchař Christian Flaschberger, mistr svého oboru. Co najdete v tom opěvovaném menu? Na začátek si můžeme vybrat salát nebo chutně upravené kousky lososa. Dále nás čeká polévka a po ní chutně upravený kousek hovězího masa. Jako hlavní jídlo máme na výběr králíka nebo těstoviny. Dezert je na výběr podle chuti, sladký nebo talíř se zrajícím sýrem. Obojí se bezvadně hodí k degustaci vín z bohatého vinného sklípku. Fotografie jídel i restaurací najdete na stránce www.grandhotel-lienz.com/de/kulinarium

Okolí hotelu

Dokonce i staří Římané už ocenili atraktivitu této a založili si zde "Aguntum", římské město v Tyrolsku. Památky na toto období najdete na několika hradech, kostelech, muzeích nebo galeriích. V historické části města si můžete dát kávu s výhledem na i v létě zasněžené vrcholky hor, nakoupit turistické, sportovní vybavení nebo tyrolský suvenýr.

Jaro – léto – podzim

V létě můžete vyrazit na rozsáhlé turistické a cyklistické výlety a objevovat krásy KRAJINY a hor nebo starého města Lienz. Přímo ve městě je bobová dráha, trasy na in-line brusle a cyklostezka, která vede až k moři. Užít si můžete kaiting a další adrenalinové sporty. Ráj je to i pro milovníky golfu. My jsme své odpoledne trávili v golfové resortu Dolomity Golf Club. Jsou zde tři devíti jamková hřiště. Ve dvou projdete devítku za necelé dvě hodinky. Najdete zde téměř šestiset metrový pěti par, i několik krátkých technických jamek. Na hřišti převládají technické čtyř pary, s úzkými, ale dobře upravenými fairwayemi. Nádherně čistých rybníčkách i říčce vidíte nejen pstruhy a další ryby, ale i odraz okolních hor ze zasněženými vršky.

Pokud v rámci svého pobytu dostanete chuť na koupel v moři, je to jen dvě a půl hodinky autem do Benátek nebo na chorvatské pláže.

Město Lienz, obklopené skalními stěnami Rakouských Dolomit, je vhodné pro lyžaře, kteří mají rádi kombinaci dovolené v nádherné přírodě a snadné dostupnosti městského života. Lyžařský areál je ideálním střediskem pro rodinné lyžování. Velmi pěkné, členité terény všech druhů obtížnosti, délky sjezdovek cca 1-2 km do nadmořské výšky 2200 m. Sjezdovky Hochstein mají charakter víceméně sportovní. Je to v podstatě jedna dlouhá, široká sjezdovka pro náročnější lyžaře ( jezdí se na ní Světový pohár žen–slalom ). Výborné podmínky najdou v okolí Lienzu také bežkaři, pro které je zde k dispozici 110 km tratí. Celá oblast a město Lienz nabízejí návštěvníkům bohaté možnosti mimo lyžařských aktivit i společenského života.

Teď už se jen můžete kochat virtuální prohlídkou hotelu GRANDHOTEL LIENZ

Poslední aktualizace: 5.7.2011
Grand hotel Lienz - rodinný hotel, nejlepší dovolená v Rakousku na mapě

Příspěvky z okolí Grand hotel Lienz - rodinný hotel, nejlepší dovolená v Rakousku

O GOLFOVÉ OÁZE - LIENZ
Chcete si zahrát golf dosyta, pak se přesunout nejvýš dvacet…
Vrchol Paternkofleru /2744 m/ je v centru Dolomit, v blízkosti dominanty…
Rakousko – Gailtálské Alpy (2): Lienzské Dolomity, Rudl-Eller Weg…
Pro dobrodružství v oblasti Presanelly jsme zvolili srpen. Čtyřčlennou sk…
Pro úterní výlet jsme si vybrali jihovýchodní část  Schobergruppe patřící…
Gradental patří do Vysokých Taur (Hohe Tauern), části Schobergruppe. Vych…
Rakousko – Gailtálské Alpy (1): Údolí Lesachtal, Samalm, Soleck, …
V horách čerpá sílu pro život, ale i inspiraci pro svá hudební d…
Hledáte-li místo, kde zapomenout na strasti všedního dne, pak pr…
Vesnice Heiligenblut leží na úpatí Grossglockneru, je obklopená nádhernými…
Kendlspitze patrí medzi najkrakšie vrcholy Vysokých Taurov. Výstup začína…
Vyhlídka Kaiser Franz Josef Höhe dostala svůj název pod…
Grossglockner Stüdlgratem Po krátkém navigačním tápání hned po příjezdu…
GROSSGLOCKNER - 3789 m.n.m. Můj vysněný sen, o kterém jsem mluvil cca p…
Jak nadpis napovídá, naučná stezka se nachází nad unikátní horskou silnic…
  Za  návštěvu  Rakouských Taur  vděčíme našim známým.…
    Grossglockner Hochalpenstrasse - vysokohorská…
 Stejně  jako jsme neúspěch na Hitlerově Orlím hnízdě,…
Významné lyžařské středisko v Rakouských Alpách. Jedná o středisko s celo…
Městečko Zell am See najdeme v Rakouských Alpách v pohoří Vysoké Taury a z…
Horská silnice Grossglockner Hochalpenstrasse je chlouba rakouské…
  V předchozích dvou  článcích o Rakousku  se popisovaly výlety,…
Přechod ze Stubnerkogelu, nejnavštěvovanějšího vrcholu nad Bad Gasteinem,…
Městečko Zell am See najdeme v Rakouských Alpách v pohoří Vysoké Taury a z…
Pokud navšívíte Kaprun nebo Zell am See, rozhodně nevynechejte návštěvu…
Ve Vysokých Taurách na hojně navštěvovaném vrcholu Stubnerkogel se od rok…
 RAKOUSKO - FOTOGALERIE Dva  dny naší návštěvy  Rakouska jsme…
V údolí Gasteinu ve Vysokých Taurách se nad lázeňským městem Bad Gastein …
25. září. Den šestý. Ráno se probouzíme úplně sami na prázdném parkovišti. Po snídani sjíždíme pár kilometrů k Ponte di Rucurto. Auto…