14. a poslední část Expedice Francie-Španělsko 2016. - diskuse

• 24.8.2016 17:46
    Ahoj, díky za poutavé vyprávění. Všechny díly byly super. A do puntíku souhlasím i s Epilogem. Moje zkušenosti jsou naprosto stejné.
  • 22.8.2016 18:49
    Tím turistickým důchodem jsem mínil jen pozvolný útlum. Délkové cestování určitě hodně uberu. Ale toulat se budu stále, dokud mně nohy budou sloužit. S tím nejde úplně skončit. Je to návyk, bez kterého doma nevydržím. Už jsem se možná zmínil, že za 2 týdny jdeme podširákovým vandrem dokončit přechod Krušných hor. Určitě zase nasákneme vodou. Však zase uschnem.
  • 22.8.2016 10:57
    Takže to shrnu i já. Nejprve díky za krásné a poutavé vyprávění. Proto také doufám, že ten turistický důchod přehodnotíš a i nadále Tě bude chytat toulavá. A nejen po Tvých milovaných minipivovarech. Nakonec i s těmi Španělkami Ti musím dát za pravdu; byl jsem tam letos poprvé a už asi navždy budu mít spojené krásné a elegantní (často se ovšem jedná o tzv. eleganci nedbalou) ženy s jinou zemí než s Francií ...

Zpět na příspěvek 14. a poslední část Expedice Francie-Španělsko 2016.